Skærme
Fijala 3554
Dell p991
Fra : Michael R

Dato : 30-01-03 23:45

Er blevet tilbudt subj. for 2k (brugt). Sælger hævder, den er identisk
med Sonys g400(?). Nogen der kender noget til skærmen og kan sige om
prisen er fair?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-01-03 10:25

mbrud@hotmail.com (Michael R) wrote in

> Er blevet tilbudt subj. for 2k (brugt). Sælger hævder, den er
> identisk med Sonys g400(?). Nogen der kender noget til skærmen og
> kan sige om prisen er fair?

Hvis ikke den er ridset i antireflekscoatingen så er det en ok pris
efter min mening.
Vi har selv to på arbejde, og de er identiske med G400 i form og
udseende, dog er dem vi har helt sorte - det ved jeg selvfølgelig ikke
om denne er.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Daniel Andersen

Dato : 31-01-03 14:46

> Er blevet tilbudt subj. for 2k (brugt). Sælger hævder, den er identisk
> med Sonys g400(?). Nogen der kender noget til skærmen og kan sige om
> prisen er fair?

Jeg havde en et års tid, og jeg var godt tilfreds. Jeg vil dog anbefale dig
at se den an - Den jeg havde var en anelse grumset at se på lige under
midten i højre side, som især var tydeligt når man så på tekst.

Daniel-San

Fra : Kimmiboy

Dato : 31-01-03 23:26

"Michael R" <mbrud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er blevet tilbudt subj. for 2k (brugt). Sælger hævder, den er identisk
> med Sonys g400(?). Nogen der kender noget til skærmen og kan sige om
> prisen er fair?

Hejsa, jeg har lige kigget lige på nettet efter overstående skærm og den ser
da fin nok ud men

Om den er identisk med Sonys g400 ved jeg intet om, vil dog sige at jeg
meget hellere vil købe en skærm som hedder Sony end Dell.

2000 lyder af temmelig meget i mine øre for sådanne en skærm brugt. hvor
gammel er den ?

Jeg vil sige at du sagtens kan finde en 19" skærm brugt til max. 900 kr. som
er perfekt.

Hvis du køber den så kig den grundig efter mht. til ridser i displayet (ses
nemmest hvis man får vist en helt hvid baggrund så som i et
tekstbehandlingsprogram) og om displayet er sort/går og ik tværet ud
sort/grå når den er slukket.

Mvh Kim