Dominansen slået fast !!
Fra : Holm

Dato : 30-01-03 23:18

Hej Ng

Jeg sad på mit arbejdsværelse og surfede på nettet......
Lille Timber lå på dørtrinet her ind til og tyggede på en stump
oksehudsben, gamle Thor lå og halv sov midt på gulvet , og mor Kilja lå i
kurven.........

Det er jo hyggeligt........

Pludselig farer Thor op som et tordenvejr ( hæ ) og snupper benet fra
Timber, som ser fuldstændig forbløffet og ret tåbelig ud....

Thor lægger sig tilbage på gulvet og gumler resten af benet i sig , mens den
stadig meget forbløffede Timber stirrer målløst , fra sin plads på trinet ,
efter det , snart spiste , ben.....!!!

Det kan man da kalde en demonstration i dominans........
Eller.......også mener Thor at det er nemmere at spise benene når de er helt
snaskede og bløde...LOL

Jeg kom bare til at grine af dem..))

Holm

Fra : basse

Dato : 31-01-03 15:19

Hej Holm !

> Det kan man da kalde en demonstration i dominans........
> Eller.......også mener Thor at det er nemmere at spise benene når de er
helt
> snaskede og bløde...LOL

Faktisk var det sådan, da vi havde Gina, at hvis begge hundene fik et
hudben, så rørte Bianca slet ikke sit, men lå og ventede på, at Gina havde
fortygget det andet for hende. Gina ville i sin grådighed gerne forsøge at
tilrane sig Biancas ben også og når hun så rejste sig, for at forsøge at få
Biancas ben, skyndte Bianca sig at snuppe det gennemtyggede ben. Herefter
var der så "kamp" (de sloges altså ikke, men stjal det fra hinanden, når de
kunne se deres snit til det) om det ben, der allerede var tygget i, for det
ville Gina alligevel også helst have, så det kunne meget vel ende med, at
det ene ben var spist helt og aldeles mens det andet ben lå urørt. Dette var
helt sikkert ikke et spørgsmål om dominans, men et spørgsmål om, at få det
lækre, snaskede gennemtyggede ben. Indimellem må man altså ryste på hovedet
af de hunde

Mange hilsner

Rebekka