MS Windows
briani 27239
Flere mailadresser.
Fra : Zippedyr

Dato : 30-01-03 23:18

Jeg har tre mailadresser i mit fra-felt.
Den ene adresse er sat til standard, og det er som regel også den, der
anvendes.

Ind imellem sker det dog, at en af de andre mailadresser står som afsender,
uden at jeg har gjort et bevidst valg.

Jeg kører med Win98 og oe6.0

Hilsen Zippedyr

Fra : Gevaldi

Dato : 31-01-03 00:22

Zippedyr skrev:

> [...]
>
> Ind imellem sker det dog, at en af de andre mailadresser står som
> afsender, uden at jeg har gjort et bevidst valg.

Nå!

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Klitgaard

Dato : 31-01-03 00:46

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå!

Nåååh hvor er du sej Gevaldi, når du bare lissom svarer manden med et "Nå!"

Til Zippedyr: Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.software.mail+news

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-03 01:07

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> skrev :

>Til Zippedyr: Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.software.mail+news

Og skal det være helt rigtigt så tilføjer vi lige
outlook-express, når det nu er den det gælder.

Fra : jens

Dato : 31-01-03 01:21

> Og skal det være helt rigtigt så tilføjer vi lige
> outlook-express, når det nu er den det gælder.

Det er nok der ja, man kunne også bare sige det skyldes at
OE vælger den mailkonto som er brugt til modtageren sidst.

mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-03 01:03

In dk.edb.system.ms-windows, Zippedyr <bentec@mail.tele.dk> says...
> Jeg kører med Win98 og oe6.0

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen