Forbindelsen "fryser"
Fra : Torben Sogaard

Dato : 30-01-03 22:17

Jeg har igennem længere tid haft problemer med at min forbindelse til
internettet fryser i flere minutter. Jeg har opgraderet exploren og
outlook, og har både skiftet udbyder og fået adsl. Men problemet er
der stadig!

Jeg håber du kan hjælpe mig

Fra : Gevaldi

Dato : 31-01-03 00:05

Torben Sogaard skrev:

> [...]
> internettet fryser i flere minutter. Jeg har opgraderet exploren og
> outlook, og har både skiftet udbyder og fået adsl. Men problemet er

Og så har du en formodning om at problemet
skyltes MsOffice...siden du spørger i denne ng.

Prøv:

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.