Sylvester hos dyrlægen
Fra : Helle

Dato : 30-01-03 21:46

Hejsa.

Så havde vi Sylvester hos dyrlægen i dag, da han skulle vaccineres 2.gang.
Han var bestemt ikke tilfreds med at skulle ud og køre og dyrlægen havde
bare at holde snitterne for sig selv *g*n I kan tro han brokkede sig men rev
eller bed ikke. Det er helt sært for alle de andre katte, som vi har haft,
har ikke sagt en lyd til at køre bil eller komme til dyrlægen. Men det er jo
bare en sund reaktion, at han kan finde ud af at sige fra og brokke sig *g*.

Dyrlægen synes han er flot og stor og bemærkede ikke noget ved
sundhedsundersøgelsen. Så det er jo dejligt. Vi blev enige om at han kan
komme til sin årlige vaccination samtidig med Emil som skal i slutningen af
november.

Efter den flotte støtte og service, som vi har fået på dyrehospitalet, tog
vi en fin buket blomster, en æske chokolade og et rosende brev med til dem.
De blev MEGET glade og rørte over det. Vi synes bare at de bestemt har
fortjent det.

Og som de sagde da vi skulle til at gå "Så håber vi ellers ikke at se Jer
forløbig!" *gggg* dermed ment, at efter alle de ulykker vi har været igennem
med vores katte, er det vidst på tide at det kommer til at gå os godt nu *g*

Mvh Helle

Fra : Kate

Dato : 31-01-03 21:12

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in

> Og som de sagde da vi skulle til at gå "Så håber vi ellers ikke at
> se Jer forløbig!" *gggg*

Haha, det er det jeg plejer at sige til min dyrlæge

Godt at Sylvester er i fin form.
Alle mine brokker sig også gevaldigt over at skulle til dyrlæge, men af
en eller anden grund har det haft den gode side-effekt at alle er
blevet meget gladere for at bo her, ligesom om de har tænkt "puha, hun
tog mig med tilbage"

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar