Den Scarlare er en bandit
Fra : Iver

Dato : 11-03-01 19:24

Hej .

Vi har 2 sort/orange stribede scarlare og 6 små øksefisk...Men den ene
scarlare, den største, er begyndt (sidste 3 uger) at bide og jagte de andre
rundt i ak. Hvad kan der være galt med den?? Eller p..... den bare sit
territorium af??

Det skal nok nævnes at vi har haft de 2 scarlare i cirka 6-8 uger...!

Hilsen JL

Fra : RaZmuZ

Dato : 11-03-01 22:34

Jaa Scarlare er nogle banditer
jeg havde et par af dem
og da jeg fik 20 Rød/Alm Neon gik der 4 dage også havde jeg 0 Neon fisk
såå langt tid at fisken er større end Scarlarens mund spiser den ikke NOGLE
fisk

Jeg har nu solgt dem og købt mig nogle Nannacara Anomala """LÆKKER FISK"""

Hilsen Rasmus
Tjek www.akvarie-galleri.dk
Og tjek om din fisk er der!!!!!

Fra : Jan Boegh

Dato : 12-03-01 19:46

"RaZmuZ" <rasmus@koien.dk> wrote in message

> Jeg har nu solgt dem og købt mig nogle Nannacara Anomala """LÆKKER FISK"""

Og de har allerede lagt æg 3 gange )

mvh
Jan