Soltek sl75kav + xp2400 problem
Fra : benjamin

Dato : 30-01-03 20:20

Hej

Jeg har lige købt en xp2400 men jeg kan ikke rigtig få den til at
virke på mit soltek sl75kav bundkort. Den gider ikke noget som helst
ikke engang at bippe. Når jeg skifter tilbage til min 1gh TB virker
det fint igen. Jeg har prøvet at skifte frem og tilbage to gange.

Jeg har fået den til at virke en gang, men så havde jeg glemt at sætte
min hd til, og da jeg så gjorde dette virkede den ikke igen. Jeg
prøvede så at fjerne hd'en og den virkede stadig ikke. hmm.

Jeg bruger bios Q11 og det er version F1, så det burde virke. Jeg har
også tjekket at temperaturen af cpu'en var ok den gang den virkede, så
det er heller ikke det som er problemet.

Er der en sandsynlighed for at det er cpu'en som ikke virker? Jeg er
ret sikker på at jeg ikke har mishandlet den.

Hjælp! hva fanden er der galt?

Benjamin

Fra : Olesen

Dato : 30-01-03 20:26

"benjamin" <nospambgst@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger bios Q11 og det er version F1, så det burde virke.

Mener ellers det kun er Rev. F5 som kan køre 'de store'.

Fra : benjamin

Dato : 30-01-03 20:40

>Mener ellers det kun er Rev. F5 som kan køre 'de store'.

Hvor har du hørt det henne?

If. deres hjemmeside burde det ikke være noget problem:

http://www.soltek.de/English/faq/CPUlist/amd.pdf

http://www.soltek.de/English/faq/75KAV.html

Benjamin

Fra : Olesen

Dato : 30-01-03 20:45

> Hvor har du hørt det henne?

Her i gruppen flere gange.

Fra : benjamin

Dato : 30-01-03 20:58

>Her i gruppen flere gange.

Er du sikker? Jeg har lige søgt lidt på google groups og jeg fandt
ikke nogen som sagde at det skulle være F5.

Benjamin

Fra : minibyb

Dato : 30-01-03 22:15

jeg har også et soltek kav-75 og har en xp2000 siddende på det mit er også
rev. F1 og kører med bios Q11! det virker fint! jeg kan desværre ikke hjælpe
dig med dit problem men jeg tænkte på hvilken køler du bruger??

mvh
minibyb

Fra : benjamin

Dato : 31-01-03 09:27

>jeg har også et soltek kav-75 og har en xp2000 siddende på det mit er også
>rev. F1 og kører med bios Q11! det virker fint! jeg kan desværre ikke hjælpe
>dig med dit problem men jeg tænkte på hvilken køler du bruger??

MIST slient twin, men som jeg skrev så tjekkede jeg temperaturen den
ene gang jeg fik det til at køre: 39 grader.

Benjamin