Lyde i MSIE
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-01-03 19:03

Hej,

"I gamle dage" kunen man på Windows Update downloade en lille opdatering
(tror den fyldte 75KB) der gjorde at man fik lyde i MSIE (nogle underlige
kliklyde med få sekunders mellemrum)...

Nu har jeg opdateret til WinXP (og derved også MSIE 6.0), og her er denne
opdatering åbenbart en indbygget del...
Men HVORDAN HULEN slår man det fra?? Jeg er ved at blive sindsyg over de
lyde som MSIE HELE tiden står og siger...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-03 19:16

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev :

>Men HVORDAN HULEN slår man det fra?? Jeg er ved at blive sindsyg over de
>lyde som MSIE HELE tiden står og siger...

Kontrolpanel => Lyde og ? (Sounds And Audio Devices i engelsk
Windows) => Lyde.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-01-03 19:51

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Kontrolpanel => Lyde og ? (Sounds And Audio Devices i engelsk
> Windows) => Lyde.

Nu er der jo bare det problem, at det kune r Windows, Netmeeting og Windows
Explorer der er nævt i den del i Control Panel, så jeg kan ikke rigtig se
hvordan det skulle kunne indværke på at slå klik-lydene fra i Internet
Explorer..

Men please show me, hvis jeg overser noget...

P.S. Og ja.. Jeg kører selvfølgelig selv en engelsk version ;) Så bare brug
de engelske betegnelser...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-03 19:57

> [...]

>Explorer der er nævt i den del i Control Panel, så jeg kan ikke rigtig se
>hvordan det skulle kunne indværke på at slå klik-lydene fra i Internet

Det er en af de lyde, der skal slås fra, har konsekvent slået
alle lyde fra, så jeg husker ikke hvilken af dem det er.

Det er muligvis Asterisk.

Fra : Madsen

Dato : 30-01-03 22:49

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Det er muligvis Asterisk.

Så vidt jeg husker (jeg slår normalt også bare alle lyde fra), så hører
IE ind under Explorer-afsnittet hvor der både er 'Complete Navigation'
og 'Start Navigation'.

Madsen.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 31-01-03 00:12

> Så vidt jeg husker (jeg slår normalt også bare alle lyde fra), så hører
> IE ind under Explorer-afsnittet hvor der både er 'Complete Navigation'
> og 'Start Navigation'.

Jeg tvivler på at det er lyde for de to events for det er noget den gør helt
umotiveret, sålænge MSIE er kørende..

Der hvor den gør det mest er dog når jeg sidder og chatter, men den gør det
altid, også når jeg bare sidder og læser noget på en side uden at der bliver
navigeret rundt.. Men her kan der måske gå 2-3 minutter mellem det sker..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-03 00:24

> [...]

>umotiveret, sålænge MSIE er kørende..
>
>Der hvor den gør det mest er dog når jeg sidder og chatter,

Der kommer en lyd, når siden bliver refreshet og det er vel den
du hører og det er en af standard windowslyde.

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 01:21

*DrømmeFyren* skrev:

> Jeg tvivler på at det er lyde for de to events for det er noget
> den gør helt umotiveret, sålænge MSIE er kørende..

Okay, men det er vel forholdsvis nemt at tjekke efter. Prøv at slå hele
lydtemaet fra derinde i Kontrolpanel osv. Hvis IE holder kæft, så var
det det. Hvis ikke, så var det ikke det. :)

Madsen.

Fra : Manse9933

Dato : 09-02-03 14:51

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 30-01-03 19:16 dette indlæg :

> Kontrolpanel => Lyde og ? (Sounds And Audio Devices i engelsk
> Windows) => Lyde.
>
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i
killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.
allan9933
Gå ned i window media (lyd filer)eller brug din søgefungsionn,find filen
start.wav,tryk på den for at se om den lyder som den klikende lyd i din
browser gør den det så slet den eller gem den et andet sted så skulle
problemet være løst hilsen allan9933

http://www.kandu.dk/

Fra : Manse9933

Dato : 10-02-03 19:58