Vibra batteri spørgsmål
Fra : Henning Lund

Dato : 30-01-03 19:03

Hej, jeg kan se hos Thansen at man kan få et batteri med vibrator til en
Nokia 5110 men ikke til en 3210, hvad skyldes det?
Er der nogen som evt ved om det kan lade sig gøre at få et, et andet
sted?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Christian Catu

Dato : 30-01-03 19:32

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Nokia 5110 men ikke til en 3210, hvad skyldes det?
> Er der nogen som evt ved om det kan lade sig gøre at få et, et andet

Jeg går ud fra at det er fordi at batteriet er kæmpestort. Det kan det jo
godt være bagtil på en 5110'er, men ikke så nemt på en 3210'er, fordi der er
et cover udover batteriet.
www.simlock.dk kan vidst sætte en vibrator i din telefon, og så slipper du
for det enorme, tunge batteri

Fra : JMo.

Dato : 30-01-03 19:41

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in news:b1bpeg$10k79o$1@ID-
138513.news.dfncis.de:

> Hej, jeg kan se hos Thansen at man kan få et batteri med vibrator til en
> Nokia 5110 men ikke til en 3210, hvad skyldes det?

Nokia 2110, 2110i, 5110, 5130, 6110 og 6150 (og tilsvarende modeller på
andre markeder) har indbygget softwarenunderstøttelse af vibratorfunktion i
batteriet. Det har 3210 ikke.

> Er der nogen som evt ved om det kan lade sig gøre at få et, et andet
> sted?

Formodentligt, men så vil det være en vibrator der reagerer på GSM-
løsning bliver du sikkert træt af...

Fra : Henning Lund

Dato : 30-01-03 20:10

JMo. skrev:

> Formodentligt, men så vil det være en vibrator der reagerer på GSM-
> løsning bliver du sikkert træt af...

Tak for svarene til jer begge, den der med at vibratoren styres af GSM
signal, gider du lige forklare hvad der menes med det?

Fra : JMo.

Dato : 30-01-03 20:39

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in news:b1btrh$pl3mv$1@ID-
138513.news.dfncis.de:

> Tak for svarene til jer begge, den der med at vibratoren styres af GSM
> signal, gider du lige forklare hvad der menes med det?

Den reagerer på de signaler telefonen udsender. Men telefoner udsender ikke
kun signal når der er et opkald, også når de søger efter net. Og det kan
let give nogle "falske alarmer" mht. vibratoren.

Fra : Henning Lund

Dato : 30-01-03 22:17

JMo. skrev:

> Den reagerer på de signaler telefonen udsender. Men telefoner
> udsender ikke kun signal når der er et opkald, også når de søger
> efter net. Og det kan let give nogle "falske alarmer" mht. vibratoren.

Huha så dutter det ikke, jeg må nok bøje mig og finde en anden halofon
eller osse banke en vibrator i den gamle.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-01-03 01:04

JMo. skrev:

>Nokia 2110, 2110i, 5110, 5130, 6110 og 6150 (og tilsvarende modeller på
>andre markeder) har indbygget softwarenunderstøttelse af vibratorfunktion i
>batteriet. Det har 3210 ikke.

Jo, det har den skam - blot ikke som standard.

>Formodentligt, men så vil det være en vibrator der reagerer på GSM-
>løsning bliver du sikkert træt af...

De vibratorer jeg installerer i Nokia 3210 virker efter min mening
bedre end vibratorbatterier. Nokia 3210 har direkte understøttelse for
vibrator - der er blot ingen vibrator i dem der blev solgt i Danmark,
og funktionen er slået fra i softwaren.

Når jeg installerer vibratorer, så sættes disse, der hvor der er lavet
plads til dem - og så aktiveres menupunktet i softwaren - så kan man
slå den til og fra som det passer en (og den vibrerer KUN på opkald og
SMS).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Those who understand binary, and those who don't.

Fra : JMo.

Dato : 31-01-03 18:04

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

> Jo, det har den skam - blot ikke som standard.

Nej.. Den understøtter integreret vibrator, men ikke vibrator-batteri.