flash 6210
Fra : WHaP

Dato : 30-01-03 18:59

hej

jeg søger en full flash fil til en nokia 6210 som skal virke 100%
Dernæst ville jeg lige høre hvilke programmer i bruger til at flashe med?
jeg bruger nemelig NOKIA XPMOBILE DCT3 FLASHER, men kan ikke få den til at
flashe med *.fls filer, den vil kun flashe med *.xps og hvis jeg laver *.fls
filer om til *.xps med programmet virker det heller ikke, filerne skal være
hentet "orginal" med programmet før den gidder at flashe?? er dette noget i
også har problemer med? eller er det bare mig der laver L%&% i den?
mit styre system er winxp+winSE

hvis i har en full flash til 6210 så send den venligt til spam1@sol.dk eller
skriv til mig over ICQ #115069228 så smækker jeg lige en ftp op.

ps. jeg er noob til flashing! så skriv venligst en grundig forklaring

WHaP