Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? foto redigerings program
Fra : claus v

Dato : 30-01-03 18:59

Hej gruppe

jeg har en båd jeg skal have bygget lidt om på og i den forbindelse
spekulerede jeg på at tage et billede med et digitalt kamera og
efterfølgende modelere billedet på computeren og på den måde få en ide om
hvordan ombygningen laves pænest

hvilket program kan man bruge til dette og findes der nogen
frewareprogrammer der kan bruges eller er det helt ude i hampen det jeg vil
prøve at gøre her.

på forhånd tak for al hjælp

claus

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-01-03 19:19

In article <3e3966c5$0$83847$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, claus v wrote:
> [...]
>
> hvilket program kan man bruge til dette og findes der nogen
> frewareprogrammer der kan bruges eller er det helt ude i hampen det jeg vil

Til fotomanipulation findes der GIMP som er gratis, kører på
Windows, Linux og MacOS X. Minder meget om Photoshop.

Fra : Poul Krogh

Dato : 04-02-03 14:32

Ellers er der jo PhotoShop fra Adobe. Ja det er godt nok ikke gratis, men
meget omfattende, måske for omfattende vil nogen mene