MS Windows
briani 27239
Min win98 ligner en gammel kælling, hjælp ~
Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 30-01-03 18:03

Hej igen igen!

Kender i et lille skægt program hvor man kan ændre farver på værktøjslinier
osv? Der er jo de kendte themes der for så vidt er ok, men oftest er de
overdrevne og ikke særligt kønne.

Derudover er der jo også "udseende" i "egenskaber for skærm", men der er
ikke helt så mange muligheder.

Så... giv et bud til et fornuftigt program!

Morten Nielsen

I'll see you on the dark side of the moon
-Pink Floyd

Fra : Nakita

Dato : 30-01-03 22:23

Hej Morten

Har du kigget på http://daily.webshots.com

Her er billeder af alle slags

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 31-01-03 10:49

"Nakita" <Nakita.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten
>
> Har du kigget på http://daily.webshots.com
>
> Her er billeder af alle slags
>
> Hilsen Nakita
>
> --
Hej Nakita.

Jeg har desværre allerede baggrundsbilleder i _alle_ afskygninger, så det
jeg mangler er at friske værktøjslinier og den grå brugerflade lidt op
(velogmærket _uden_ at skifte til xp).

Men jeg er sikker på at der var andre der kunne bruge dit link!

Fra : Martin Schultz

Dato : 31-01-03 11:44

On Fri, 31 Jan 2003 10:49:21 +0100, "Morten H. Nielsen"
<Holberg19@SLETDETTEofir.dk> wrote:

> [...]
>(velogmærket _uden_ at skifte til xp).
>
>Men jeg er sikker på at der var andre der kunne bruge dit link!

Søg efter windows blinds på google. Den kan det.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 31-01-03 12:03

"Martin Schultz" <msh@vmsbox.cjb.net> skrev i en meddelelse

> Søg efter windows blinds på google. Den kan det.

Ja, og hvis den ikke kan... Så kan _ingen_! Google er altvidende!

Prøver lige dit forslag, Martin.

Fra : Connor

Dato : 31-01-03 13:47