Link farver og udnerstregning
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 30-01-03 18:12

Hejsa

Jeg vil bare lige spørge hvordan jeg fjerner understreninger og hvordan jeg
laver farver på links, så farverne passer til resten af farve system på
siden!
http://www.rasmusfjord.dk/new%20www.rasmusfjord.dk/index.html

Rasmus Fjord
ICQ# 17302824

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-03 18:30

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev :

>Jeg vil bare lige spørge hvordan jeg fjerner understreninger og hvordan jeg
>laver farver på links, så farverne passer til resten af farve system på
>siden!

Er besvaret flere gange de sidste par dage, så kig tilbage i
gruppen eller kig på
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/style.html#Underline>

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 30-01-03 18:45

> Er besvaret flere gange de sidste par dage, så kig tilbage i
> gruppen eller kig på
> <http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/style.html#Underline>

på siden står der bare at koden skal plottes ind i <head> men det ændre ikke
rigtig noget?

hvorfor ?
hilsen
Rasmus Fjord

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 30-01-03 19:25

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> writes:

> på siden står der bare at koden skal plottes ind i <head> men det ændre ikke
> rigtig noget?

Der er en skrivefejl i det første eksempel (det med text-decoration).
Der står "A.link", det skulle være "A:link", samme for de to andre.
Ellers virker det.

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger software-udvikler-stilling i Øst- eller

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-03 19:32

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev :

>på siden står der bare at koden skal plottes ind i <head> men det ændre ikke
>rigtig noget?

Upload en side, hvor du bruger det

Du har det ikke med i
http://www.rasmusfjord.dk/new%20www.rasmusfjord.dk/CSS/default.css
eller
http://www.rasmusfjord.dk/new%20www.rasmusfjord.dk/index.html

Så er det jo lidt svært at se, hvor fejlen ligger, når man ikke
kan se, hvad du har lavet.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 30-01-03 18:52

<URL:http://www.html.dk/faq/00019/>

> og hvordan jeg laver farver på links, så farverne passer til resten
> af farve system på siden!

<URL:http://www.html.dk/faq/00009/>

/L

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 30-01-03 20:46

tak alle sammen -- nu virker begge dele, nu skal jeg bare lige lave lidt
ændringer i farverne, så tror jeg sq at siden er på vej til et brug bart
stadige !

Rasmus Fjord

www.rasmusfjord.dk