SIS645DX, I854PE eller I7205?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-01-03 18:05

Hej

Jeg står netop og skal købe nyt bundkort til en PIV 2,6Ghz, men er meget i
tvivl om hvilket jeg skal købe.

Jeg har før kørt med et Asus P4S533 (SIS645DX), og det kørte bare rigtig
godt (1800@2500), klippe stabilt :)

Nu er I7205 jo lige på trapperne og jeg overvejer et P4G8X, men det koster
jo knap kr. 2000! Er der mon den store ydelses forskel mellen SIS645DX,
I845PE eller I7205?

Jeg har ikke brug for raid, sata, firewire eller gbit lan...

Så er et P4S533-E ikke et udemræket køb, selvom det er lidt gammel...? Det
koster kun kr. 850 :)

Mvh
Hans

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 30-01-03 18:41

845pe hvis du vil overclocke.
7205 hvis du ikke vil overclocke.

mvh
Thomas

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-01-03 18:49

Hej

"Thomas Strøm Larsen" <tholar30@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 845pe hvis du vil overclocke.
> 7205 hvis du ikke vil overclocke.

Æhh Asus praler med enorm evne til overclocking på P4G8X (I7205), så det er
vidst ikke tilfældet...

Ingen komentarer om SIS645DX, eller intel freak?

Mvh
Hans

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-01-03 18:54

Ahh havde ikke set at I7205 ikke understøtter asynkron mem clock, hvilket jo
nok sættet en lille begrændsning ved overclocking.

Mvh
Hans

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 30-01-03 19:11

> Ahh havde ikke set at I7205 ikke understøtter >asynkron mem clock, hvilket
jo
> nok sættet en lille begrændsning ved overclocking.

jeps

Kender ikke chipsettet. Så det vil jeg helst ikke udtale mig om.

mvh
Thomas

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 30-01-03 22:40

Hans Mouridsen wrote:

> Ingen komentarer om SIS645DX, eller intel freak?

Jeg har bygget en pc med et P4S533, virkede perfekt, har hørt
tilsvarende udmeldinger fra andre.
Jeg husker et enkelt tilfælde hvor en havde fået et defekt bundkort, men
det hører jo med i statistikken.