Ericsson R600 software til datakabel.
Fra : NIELS JØRGENSEN

Dato : 30-01-03 14:37

Hej jeg har lige fået en Ericsson R 600. Nu vil jeg gerne have et
datakabel,således at jeg kan opdaterer min kalender mv. Jeg har forgævessøgt
på sonyericssons hjemmeside for software til netop R600 - men fandt intet.
Er der nogen som evt. ved om software til andre modeller virker eller er der
nogle andre programmer som kan bruges til R600 med datakabel.

Niels Jørgensen
niels79@privat.dk

Fra : R600

Dato : 09-02-03 14:30