OSS opdaterings forslag (nyt link)
Fra : ASKF

Dato : 30-01-03 14:39

I forbindelse med afsnittet for private brugere, vil jeg foreslå et link
til BlackVipers site <http://www.blkviper.com/Articles/OS/OSguides.htm>.

Siten indeholder vejledninger om de forskellige services på Win2K/XP,
samt forslag til hvilke man sagtens kan lukke (det er delt op efter ens
brug af computeren).

Jeg kan ikke helt bestemme mig til om det vil være bedst at placere
linket i forbindelse med "Hjemme-PC" eller "Case Studies", sidstnævnte
har allerede link til
<http://www.3dspotlight.com/tweaks/win2k_services/print.shtml> så det er
måske mest naturligt at inkludere den der?

De direkte links er:
Win2K <http://www.blkviper.com/WIN2K/servicecfg.htm>
WinXP <http://www.blkviper.com/WinXP/servicecfg.htm>

PS. Jeg har rådgivet en del andre private bruge om opsætning af Win2K/XP
og jeg henviser gerne til gruppens OSS, samt BlackVipers site (efter at
have forklaret dem at de ikke skal stole på S. Gibson). Indtil nu har
det resulteret i at alle har droppet personlige FWs, og sat sig ind i
hvilke services der er behov for
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
En glad amatør m.h.t. sikkerhed.

Fra : Alex Holst

Dato : 30-01-03 15:35

ASKF <nospam@askf.dk> wrote:
> I forbindelse med afsnittet for private brugere, vil jeg foreslå et link
> til BlackVipers site <http://www.blkviper.com/Articles/OS/OSguides.htm>.

Tak for det, jeg linker til det fra 'Videre laesning'.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 30-01-03 15:56

> [...]
>have forklaret dem at de ikke skal stole på S. Gibson). Indtil nu har
>det resulteret i at alle har droppet personlige FWs, og sat sig ind i
[...]

Med formål at minimere brugen af services, kan jeg også anbefale
http://www.hsc.fr/ressources/breves/min_srv_res_win.en.html.en

/Henrik