Mobiltelefoner er noget lort.
Fra : Fischer

Dato : 30-01-03 14:25

Bogstaveligt talt.

Når jeg på arbejdet forventer en af de dage hvor jeg skal bruge mobilen en
del, så ifører jeg mig et bærbar håndfri. Altså sådan helt bogstavlig talt
ifører mig det. Klemmen i toppen af skjorten, mic+ht udenfor, og så
ledningen inde under skjorten og ned i venstre bukselomme hvor mobilos er.
(Nej - min mobiltelefon har ikke Bluetooth).

I dag var sådan en dag. Og da jeg på et tidspunkt skulle på "tønden" (se
subj.) fandt jeg ud af hvor upraktisk denne indretning er.
Når bukserne skal ned om anklerne, så kan ledningen ikke længere nå ned i
lommen og man må tage mobilen op og finde et eller sted inden for ledningens
rækkevidde at lægge den. Det bliver typisk nede i nærheden af 'Lille
Fischer' hvor der i forvejen hænger en øreprop og dingler.

Da jeg så var færdiii og lige havde rejst mig, forbandede jeg mig selv over
at jeg ikke bare havde slukket mobilen og havde hevet stikket ud. Telefonen
ringede selvfølgelig!
Og da den som oftest står på HF-autosvar og jeg var lidt handlingslammet,
var der ikke så meget andet at gøre end at stoppe øreproppen i øret og tage
imod samtalen.
Der står man så. Inde på et lille toilet med bukserne nede om hælene,
mobiltelefonen i hånden og snakker i den bærbare håndfri.
Fyren i den anden ende undrede sig sikkert over det kraftige ekko - var jeg
mon taget i kirke?
Jeg var stavnsbundet fordi jeg ikke havde fået rykket op på toilettet og
kunne jo ikke rigtigt gøre dette uden at blive afsløret.
Så der var ikke så meget andet at gøre end at få samtalen afsluttet, rykket
op, hevet bukserne op og så ellers valse ud af toilettet og lade som
ingenting.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 30-01-03 15:00

Hejsa Fischer.

Jeg tror rolig at jeg kan takke dig på hele gruppens vejne.
Sjældent har jeg hørt så morsom en historie

--
Med venlig hilsen/Best regards
Kenneth Koustrup

Fra : Ally

Dato : 30-01-03 17:00

On Thu, 30 Jan 2003 14:59:40 +0100, "Kenneth Koustrup"
<koustrup@paradis.dk> wrote:

>Hejsa Fischer.
>
>Jeg tror rolig at jeg kan takke dig på hele gruppens vejne.
>Sjældent har jeg hørt så morsom en historie

Jeg melder mig i takkekoret... den suverænt skæggeste historie om
livet med en mobiltelefon, jeg nogensinde har læst

De venligste (og grinende) hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com