Problemer med Søgeformular
Fra : Peter

Dato : 08-01-01 05:55

Hej
Jeg er ved at bygge en webside, der har jeg lagt en søgeformular der skal
søge på webstedet
Jeg har siden liggende på min egen computer og har installeret
serverudvidelse til at styre en formmail, og det virker fint.
Men når jeg vil søge på siden siger den at den behøver frontpage
serverudvidelsen.
Hvad gør jeg galt ?
siden ligger på :
http://www.lpm.subs.dk

mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-01 12:53

Mon, 8 Jan 2001 05:55:24 +0100, skrev "Peter" <lpm@it.dk>:

>Men når jeg vil søge på siden siger den at den behøver frontpage
>serverudvidelsen.
>Hvad gør jeg galt ?

Ikke noget, men din hjemmeside skal ligge på en server, som
understøtter Frontpage Extensions.

Det gør din nuværende ikke, så enten undersøg om du har mulighed for
det der eller find et andet sted at lægge den op.

Du skal endvidere bruge FP til at uploade med, når du finder et sådant
sted.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Peter

Dato : 08-01-01 15:01

Ikke helt forstået
Jeg har siden liggende på min egen computer http://212.242.188.107 og har
installeret Frontpage server Extensions, men der er måske noget jeg skal
sætte op i den som jeg ikke lige har opdaget, jeg synes ikke der er så meget
hjælp til det i "hjælp" hverken i FP2000 eller i MSE.
serveren virker jo fint med min formmail på siden "tilmeld min FTP"

Jeg gemmer den direkte på sin "wwwroot" og bruger derfor ikke FTP til at
oploade med.

Håber lidt på lidt mere hjælp fra jer
på forhånd 1000 tak

mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Ps. kan det også være derfor min tæller heller ikke virker ?

> [...]
> det der eller find et andet sted at lægge den op.
>
> Du skal endvidere bruge FP til at uploade med, når du finder et sådant

Jeg gemmer den direkte på sin "wwwroot" og bruger derfor ike FTP til at
oploade med.

Fra : Peter

Dato : 08-01-01 15:08

Jeg var lige inde og rode lidt i "serveren" og vupti så virkede det
men min tæller virker desværre stadig ikke

mvh
Peter Micheelsen
http://212.242.188.107

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-01 20:22

Mon, 8 Jan 2001 15:07:40 +0100, skrev "Peter" <lpm@it.dk>:

>Jeg var lige inde og rode lidt i "serveren" og vupti så virkede det
>men min tæller virker desværre stadig ikke

Jeg var lidt hurtig i mit svar og lagde ikke mærke til, at du havde
negen server.

med venlig hilsen
Knud