TASTATUR SKRIVER TAL ???
Fra : Hagman

Dato : 30-01-03 10:49

HEJSA UNDSKYLD STORE BOGSTAVER, MEN JEG ER NØD TIL AT HOLDE SHIFT+FN PÅ MIN
BÆRBAR FOR AT SKRIVE DETTE:

PROBLEMMET ER; AT HVIS JEG VIL SKRIVE FX ET "L" SÅ SKRIVER DEN 3 !
JEG KØRER WINXP PRO DK SP1,

PLEASE HELP,

Fra : scn

Dato : 30-01-03 11:12

Hagman wrote:
> [...]
> PÅ MIN BÆRBAR FOR AT SKRIVE DETTE:
>
> PROBLEMMET ER; AT HVIS JEG VIL SKRIVE FX ET "L" SÅ SKRIVER DEN 3 !

Lyder meget mystisk...
Har du et antivirus program ?
og bruger du det?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk\akvarie

Fra : Hagman

Dato : 30-01-03 11:15

> Lyder meget mystisk...
> Har du et antivirus program ?
> og bruger du det?

JEG BRUGER NORTON ANTIVIRUS 2OO2, ÆRE ET ELLER ANDET JEG ER KOMMET TIL AT
AKTIVERE ?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-01-03 11:18

In dk.edb.system.ms-windows, Hagman wrote:

> PROBLEMMET ER; AT HVIS JEG VIL SKRIVE FX ET "L" SÅ SKRIVER DEN 3
> ! JEG KØRER WINXP PRO DK SP1,

Tror du ikke bare at du har låst Fn-tasten fast? På min bærbare kan
det gøres ved at trykke Fn + Num Lock. J=1, K=2, L=3, U=4, I=5, I=6.
Hvad sker der hvis du trykker på nogle af de andre taster?

--
Lars Stokholm

Fra : Hagman

Dato : 30-01-03 11:28

> Tror du ikke bare at du har låst Fn-tasten fast? På min bærbare kan
> det gøres ved at trykke Fn + Num Lock. J=1, K=2, L=3, U=4, I=5, I=6.
> Hvad sker der hvis du trykker på nogle af de andre taster?

Takker, det hjalp :)
....nu kan jeg skrive normalt igen :)
Tusind tak.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-01-03 11:43

Hagman skrev tidligere:

> Takker, det hjalp :)
> ...nu kan jeg skrive normalt igen :)

Det var da rart.
Tænk hvis hoget lignende skete i "real life"... at man pludselig kun
kunne råbe

--
Lars

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-01-03 12:42

> Det var da rart.
> Tænk hvis hoget lignende skete i "real life"... at man pludselig kun
> kunne råbe

He he :)
....takker endnu engang :)
Nyt navn, da jeg sidder ved min stationære nu :)

Michael "Hagman" Petersen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-03 13:44

In dk.edb.system.ms-windows, =?Windows-1252?Q?Lars_J=F8rgensen?=
<lagojo@VARMPOST.com> says...
> Tænk hvis hoget lignende skete i "real life"... at man pludselig kun
> kunne råbe

Du mener at stemmebåndet satte sig fast?!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : KsNa

Dato : 30-01-03 19:00

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
MIN
> BÆRBAR FOR AT SKRIVE DETTE:
>
> PROBLEMMET ER; AT HVIS JEG VIL SKRIVE FX ET "L" SÅ SKRIVER DEN 3 !

Du har slået NumLock fra, derfor skriver den de tal der også står på
bogstavtasterne, på min IBM skal man trykke Shift+NumLock.

Det er mærkeligt, i går oplevede jeg 3 PC'er der alle pludselig havde
NumLock slået fra, uden nogen påviselig grund, Hmm!

Mvh.
Kim

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 31-01-03 12:40

KsNa wrote:

> [...]
>
> Det er mærkeligt, i går oplevede jeg 3 PC'er der alle pludselig
> havde NumLock slået fra, uden nogen påviselig grund, Hmm!

Det er numlock-nissen, den er ofte på spil lige efter nytår (den har
jo også kedet sig hele december).

--
Magnus Pedersen