Kan nogen hjælpe denne 6 år gamle NFO?
Fra : Camilla Baird

Dato : 30-01-03 10:41

På Kattesidens forum har Linda <lskree@hotmail.com> i Solrød Strand skrevet
flg om sin kat:

For et år siden fik vi en lille søn, og siden da har vores Norske skovkat
ikke været glad. Han er meget bange for vores søn og har forandret sig
meget. Fra at være en glad kælen familiekat, er han flyttet op på
hattehylden ude i entreen. Han kommer stort set ikke ind i resten af huset.
Når han vover sig ind, sker det krybende og kun når vores søn ikke er i
nærheden. Dette har stået på i næsten et år, og nu synes vi, at det må være
nok. Det er synd for den stakkels kat. Så hvis der er nogen, som vi give ham
et nyt hjem, vil vi blive MEGET glade.
Indtil for 11/2 år siden var han indekat, men går nu ude.

Vi ved ikke om han er en ægte skovkat. Af udseende ligner han en skovkat. Vi
hentede ham fra Inges Kattehjem for 41/2 år siden, så der er ingen opdrætter
at hente hjælp hos. Inges kattehjem nægter at tage ham, de siger han er for
gammel og skal aflives, men det synes jeg helt ærligt er synd. Han kan
nemlig give de "rigtige" mennesker megen glæde.

Henvendelse skal ske til Linda lskree@hotmail.com - IKKE til mig...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jynis

Dato : 30-01-03 17:23

Hej Camilla . Hvis Conny aligevel ikke synes det er en god ide at lade sin
Migo flytte over til mig , så vil jeg gerne overtage ham. Jeg har før haft
en sort norsk skovkat. For mig er det lige meget hvad det er for en kat .
Jeg ved jeg bliver glad for den uanset hvilken rase eller ikke rase det
er.Det største problem er bare afstanden. Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-01-03 17:18

On 30/01/2003 17:22, in article
3e394e91$0$13209$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Jynis"
<jynisFJERN@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Jeg ved jeg bliver glad for den uanset hvilken rase eller ikke rase det
> er.Det største problem er bare afstanden. Mvh.

Jytte,
Det er Linda, du skal skrive til... lskree@hotmail.com

Fra : Jynis

Dato : 30-01-03 18:20

Det må du undskylde, jeg fokuserede mest på katten,da jeg læste om den. Mvh