Koncert med Peter Gabriel i Danmark?
Fra : Lars Andersen

Dato : 30-01-03 08:54

Var lige inde på www.up.petergabriel.com - og så at nogle af datoerne
(måske dem alle ? ) for hans europa turne er kommet frem.
Er der nogen der kender til, om han evt. alligevel skulle komme til
Danmark - det kunne jo være OK (:

Lars

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 30-01-03 08:55

Hej Lars

Det tror jeg ikke du skal regne med - det store problem har vist været
at finde koncerthaller med plads nok til hans show. Derimod er han
begyndt at snakke om at vende tilbage til USA efter hans lille
Europa-tur....

Så jeg har købt billet til Hamburg istedet for.

Tobias

Fra : zcully

Dato : 31-01-03 00:25

"Tobias Nielsen" <langemand1311@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Europa-tur....
>
> Så jeg har købt billet til Hamburg istedet for.

Aaaah det gad jeg osse godt, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme til
Hamborg??

/Zcully

Fra : Lagerhead

Dato : 31-01-03 00:39

zcully <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Tobias Nielsen" <langemand1311@hotmail.com> wrote in
> message

> Aaaah det gad jeg osse godt, men jeg aner ikke hvordan
> jeg skal komme til Hamborg??
>
> /Zcully

www.dsb.dk ?
....sorry, ku' ikke dy mig

Espen

--
http://www.neilbrophy.com
http://www.suell.dk

Fra : Lars Andersen

Dato : 31-01-03 20:40

Dammit, det bliver en bekostelig affære. (:

evt. X2000 til stockholm ?

Lars