NY DVD afspiller 650 kr - www.ekstremt.dk
Fra : Ekstremt.dk

Dato : 29-01-03 23:40

zz

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 23:50

"Ekstremt.dk" <ph@ekstremt.dk> skrev :

I hvor mange uvedkommende grupper har du postet dit indlæg? slet
venligst dem alle, eller der ryger en klage af sted til din
udbyder, hvorved du risikerer at der vil blive lukket for
internetopkobling.

CC: ph@ekstremt.dk

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : N/A

Dato : 30-01-03 15:03

Fra : N/A

Dato : 30-01-03 15:03

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-01-03 15:03

"H. P. Holm" <hpholm@adresse.invalid> skrev i en meddelelse
Ejvind Kruse skrev:

> Er det nu du får rejsning ?

Knud har onaneret på den måde i flere år. Det er ikke så meget et
spørgsmål om han får rejsning ved det, men jeg venter spændt på
om det nogensinde vil give ham orgasme.

--
Hans

Det rager Knud en pind, han er ikke det mindste intereseret i orgasme
men derimod ordgasme og det får tossen tit
Mvh Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-03 15:20

Ejvind Kruse skrev:

> [...]

Det rager Knud en pind, han er ikke det mindste intereseret i orgasme
men derimod ordgasme og det får tossen tit

BW: Ordonani er kun sjovt hvis man oplever at nogen læser eller lytter

Hvorfor er der ikke nogen der gennemtænker en bedre retspraksis vedr
voldtægt

Lad os trænge tilbunds i det komplicerede emne
- hvordan opnås størst mulig lykke for flest mulig, med hensyntagen til
både ofre og mænd?