Problem med tekst placering i tabel
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 29-01-03 22:22

hejsa jeg har et lille problem!

på min nye side
http://www.rasmusfjord.dk/new%20www.rasmusfjord.dk/index.html
men på nyheds vinduet vil jeg gerne have at teksterne ikke bare står mit på
billedet men er centeret fra toppen og ned efter. lige nu er den centeret på
midten af teksten, hvad skal man gøre for at ændre dette !
Rasmus Fjord
ICQ# 17302824

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 22:31

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 29-01-03 22:39

Jeg insatte koden, og det skete, godt, men efter jeg instatte koden blev min
ene table kant 2x så tyk som de andre

http://www.rasmusfjord.dk/new%20www.rasmusfjord.dk/index.html

hvorfor ?

Rasmus Fjord

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 22:54

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev :

>Jeg insatte koden, og det skete, godt, men efter jeg instatte koden blev min
>ene table kant 2x så tyk som de andre

Nok fordi du har fået sat to X <td>.

Du har

Prøv med

Fra : Leonard

Dato : 29-01-03 22:55

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> wrote:

>Jeg insatte koden, og det skete, godt, men efter jeg instatte koden blev min
>ene table kant 2x så tyk som de andre

Det er fordi du har to <td> efter hinanden:

Fjern den første, den bruger du vidst ikke alligevel.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/