Pop/Rock-leksikon online
Fra : Astrid

Dato : 29-01-03 22:21

Er der nogen, der kender til nogle steder på nettet hvor der er sådan noget
i retning af et pop/rock-leksikon, altså et sted hvor man (fx. skolebørn)
kan hente faktuelle oplysninger om div. kunstnere? Så vil jeg gerne høre om
det ...

/astrid

Fra : - A

Dato : 29-01-03 22:29

Hvad diskografier angår så er http://www.allmusic.com/ et udemærket
sted at søge oplysninger.

--
"Hot shock waves charge the air...all heads are banging...fists
pumping

Fra : Claus Grønkjær

Dato : 29-01-03 23:30

Tak for svaret omend det ikke var mig der spurgte.
Det er en rigtig god site. Alletiders.
Claus Grønkjær.