MS Windows
briani 27239
HD skift
Fra : Peter Due

Dato : 29-01-03 21:51

Jeg skal have skiftet min HD, er der nogen der kender et godt program til
kopierer dataerne fra den gamle til den nye HD. Ghost bryder sig ikke rigtig
om NTFS partitionerne

Peter

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-03 22:19

In dk.edb.system.ms-windows, Peter Due <peterdue@mail.dk> says...
> Jeg skal have skiftet min HD, er der nogen der kender et godt program til

xcopy

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Pico

Dato : 29-01-03 22:55

Peter Due wrote:
> Jeg skal have skiftet min HD, er der nogen der kender et godt program
> til kopierer dataerne fra den gamle til den nye HD. Ghost bryder sig
> ikke rigtig om NTFS partitionerne
PowerQuest - DriveCopy 4.0

Skulle være udemærket, forhandles af

http://www.swandistribution.com/dk/
Pico

Fra : mik

Dato : 29-01-03 23:12

"Peter Due" <peterdue@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have skiftet min HD, er der nogen der kender et godt program til
> kopierer dataerne fra den gamle til den nye HD. Ghost bryder sig ikke
> [...]

Hej Peter

Hvilken version af Ghost kører du - i de senere versioner findes der en
switch som du kan bruge

Mik

Fra : Claus Rømer

Dato : 30-01-03 18:38

"mik" <Nomail@potmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigtig

> Hej Peter
>
> Hvilken version af Ghost kører du - i de senere versioner findes der en

Du kan godt bruge Ghost til at flytte dine data du skal bare vælge disk to
disk eller disk to image så tager Ghost også NTFS pratitioneren.

Claus Rømer.

Fra : Peter Due

Dato : 30-01-03 21:59

Tak for rådene. Jeg fik Ghost til at virke. Jeg ved ikke hvad der gik galt
den første gang, men nu var den der

---