host directory i Dreamweaver
Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 29-01-03 21:36

Hejsa ! ved du om der typisk skal indsættes noget på remote site og under
"HOST DIRECTORY"

Min remote site kører en public_html

og det er kun hvis jeg fjerner billeder at jeg kan se det ændrer sig,
hvordan for jeg det til at vise det som jeg reelt ser i browseren ?

På forhånd tak

Thomas

Fra : Per Christoffersen

Dato : 30-01-03 09:17

"Thomas Vestergaard" <tomvik@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> og det er kun hvis jeg fjerner billeder at jeg kan se det ændrer sig,
> hvordan for jeg det til at vise det som jeg reelt ser i browseren ?

Det er helt afhængigt af hvordan webhotellet er sat op, og hvordan du har
lavet din site definition i DW.
Men har din stedefiniton root i sitets root (altså direkte i det der skal
lægges i public_html), så kan du indsætte /public_html i host-directory.
Så skulle tingene ende de rigtige steder, når du bruger upload/download
eller Refresh remote funktionerne.

De to sites (local og remote) skal så at sige være et spejl af hinanden.

/Per