Størrelse på browser-vindue
Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 29-01-03 21:46

Hej alle,

Når jeg arbejder på min hjemmeside og vil afprøve siden
i min lokale browser før jeg uploader, vil jeg gerne have
at browser vinduet har en fast størrelse på 750 pixels vidde.
Som det er nu åbner vinduet med kun ca. 300 pixels vidde.
Er der et eller andet sted i FP hvor jeg kan fastsætte min
ønskede standard?

På forhånd tak og
mvh
Mette

Fra : Per Ahm

Dato : 29-01-03 22:02

"Ann Mette Heindorff" <amhstamps@adr.dk>

> [...]
> Som det er nu åbner vinduet med kun ca. 300 pixels vidde.
> Er der et eller andet sted i FP hvor jeg kan fastsætte min

Det er sikkert fordi du benytter ikonet på menu linjen.

Hvis du derimod gør flg. kan du selv vælge hvilken skærm opløsning du vil se
resultatet i.

FILER -> VIS I BROWSER

Så kan du bestemme størelsen, ud fra standard skærm opløsninger!

Med venlig hilsen
Per Ahm

http://www.perahm.dk

"640K ought to be enough for anybody."
Bill Gates, 1981

"I think there is a world market for maybe five computers."
Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 29-01-03 22:32

Per Ahm <perahm@msn.com> wrote in message
> [...]
> resultatet i.
>
> FILER -> VIS I BROWSER
>
> Så kan du bestemme størelsen, ud fra standard skærm opløsninger!

Herligt -- tak skal du have -- jeg havde slet ikke tænkt i
den retning, men det virker fint :)

mvh
Mette

Fra : Per Ahm