USB stik på bundkortet
Fra : Zuperman

Dato : 30-01-03 20:59

Hej NG.

Jeg har lige købt et nyt kabinet, som jeg længe har været lun på
(Thermaltake Xaser II)
det har 2 USB stik på fronten, der skal connektes med mit motherboard
(ECSk7s5a) med det kabel der er inden i kabinettet. Der er ikke et enkelt
stik på kablet, men hele 9 enkelte stik, (der er også 9 pins på
motherboardet) men det er ikke til at se hvordan de 9 stik skal placeres,
jeg har tjekket manualen til motherboardet, og deres hjemmeside, uden held,
kan nogen hjælpe med hvordan de små stik skal monteret ?

zuperman

Fra : RH

Dato : 29-01-03 22:22

"Zuperman" <zuperman99@hotmail.com> wrote in

> [...]
> placeres, jeg har tjekket manualen til motherboardet, og deres
> hjemmeside, uden held, kan nogen hjælpe med hvordan de små stik skal

Besøg følgende link: http://www.ecsusa.com/support/p_k7s5a.html
Måske kan det hjælpe dig.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-01-03 22:49

"RH" <rh@> skrev i en meddelelse
> "Zuperman" <zuperman99@hotmail.com> wrote in

> Besøg følgende link: http://www.ecsusa.com/support/p_k7s5a.html
> Måske kan det hjælpe dig.

Lad være med at svare på indlæg der er fremdateret med et døgn!
Kan han ikke finde ud af at stille sit ur, dato og landekode rigtigt, kan
han nok heller ikke finde ud af så meget andet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bachelor®

Dato : 29-01-03 23:12

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Lad være med at svare på indlæg der er fremdateret med et døgn!

Hvorfor bruger du tid på at tjekke det ? Ka' det ikke være flintrende ligegyldig ?

Fra : RH

Dato : 30-01-03 03:04

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in

> Lad være med at svare på indlæg der er fremdateret med et døgn!

Ok, dét havde jeg ikke lige lagt mærke til. Undskyld.

Fra : Bachelor®

Dato : 31-01-03 00:51

"RH" <rh@> skrev i en meddelelse news:3e388817$0$228$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in

> Ok, dét havde jeg ikke lige lagt mærke til. Undskyld.

Det skal du da ikke undskylde ? Folk kan bare lære at bruge
en newsreader.

Fra : o&u

Dato : 30-01-03 07:55

On Thu, 30 Jan 2003 20:59:28 +0100, "Zuperman"
> [...]

>jeg har tjekket manualen til motherboardet, og deres hjemmeside, uden held,
>kan nogen hjælpe med hvordan de små stik skal monteret ?

Står i manualen side 18 øverst. USB1 extended header.

Ben 1 er angivet på bundkortet. Læg mærke til at ulige numre er den
ene side og lige numre den anden side. Det er ligesom, hvordan man
tæller fra 1 til 10. Her hopper de altså fra side til side.

Derudover skal ledningerne være mærkede med 1 eller 2. Det er det de i
manualen kalder 0 og 1. Det er de 2 kanaler, der er jo 2 stik.
Ben1 og ben2 er til power1 og power2, evt. mærket V1 og V2 på
ledninger.
Ben 3 og 4 er til D-, altså data- for 1 og 2
Ben 5 og 6 er til D+, altså data+ for 1 og 2
Ben 7 og 8 er til ground for 1 og 2
ben 10 kan være til sidste ledning.

Du skal være meget omhyggelig. Noget kan futte af ellers.

mvh

John

Fra : JBF

Dato : 30-01-03 18:52

> [...]
> ledninger.
> Ben 3 og 4 er til D-, altså data- for 1 og 2
> Ben 5 og 6 er til D+, altså data+ for 1 og 2

GULD lige præcis de oplysninger jeg stod og manglede :)