Ericsson Service Point i Nordjylland?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-01-03 20:55

Ericsson Service Point i nærheden af Aalborg?

Ericsson søgemaskine er mildest talt ret dårlig til at komme med
forslag når man indtaster en adresse i Aalborg og beder om at få
nærmeste Ericsson service point - så melder den nemlig forkert adresse
og at man skal prøve igen, og det kan man så blive ved med.

Den kan fint bruge adressen og komme med en masse uinteressante forslag
såsom Orange, D:E:R osv. som ikke kan opdatere softwaren i min
mobiltelefon (T65) på stedet.

Er der nogen af jer herinde der kan sige mig hvor det nærmeste Ericsson
service point befinder sig?`

Det er denne side jeg har prøvet at finde et service point ud fra.
http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start
(hvor jeg så har valgt Forhandlere og søgt på et service point i
Aalborg)

Har prøvet med min egen adresse, og 9000 som postnummer, og blot med
Aalborg som by - men den kommer slet ikke med nogen forslag når jeg gør
det og samtidig vælger Service Point.
Jeg vil bare gerne vide hvor de(t) nærmeste service point er henne, så
kan jeg vurdere om jeg vil køre efter det - men det tillader deres
søgefunktion åbenbart ikke - og jeg nægte simpelthen at sidde og
indtaste postnumre for alle byer jeg mener er inden for køreafstand :)

På forhånd tak for eventuelle hints
Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : JMo.

Dato : 29-01-03 21:02

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> Ericsson Service Point i nærheden af Aalborg?

Teleservice har en afdeling:
http://www.teleservice.com/page.php?page=6873&menu=405