Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolpix 5700 - hvor ?
Fra : V. Mik

Dato : 29-01-03 20:50

Jeg skal ha' anskaffet et Nikon Coolpix 5700

Ud over EDB priser, er der så andre web-steder, hvor jeg kan se hvem
der er billigst med det.

og om det er et kamera med dansk vejledning.

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-01-03 21:58

V. Mik wrote:
> Jeg skal ha' anskaffet et Nikon Coolpix 5700
>
> Ud over EDB priser, er der så andre web-steder, hvor jeg
kan se hvem
> der er billigst med det.
>
> og om det er et kamera med dansk vejledning.

Hej Mik

Ifølge edb-priser.dk er billigste pris 10.199 Dkr.

Hvis du kikker på http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp - så
vil du se at du kan få samme til Dkr. 8785 - men nok ikke
med DK.manual.

( direkte link
http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=259719 )

Så der er spørgsmålet om hvad du vil betale for en
DK-manual?

( der er flere prissammenlignings-hjemmesider nævnt på min
hjemmeside under punktet "pris-sammenligning" - også danske!

PS: du kan forøvrigt downloade manualen på div. sprog på
denne hjemmeside:

http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manua
ls100.htm

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Alex W

Dato : 29-01-03 23:42

> og om det er et kamera med dansk vejledning......

Det kamera jeg fik leveret var med tysk og engelsk manual.

Manualer på andre sprog:
http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manuals100.htm

/Alex

Fra : Papusniak

Dato : 30-01-03 20:27

> Det kamera jeg fik leveret var med tysk og engelsk manual.

Hej
Jeg har lige købt den i DK med DK manual
Hilsner
Tomasz

Fra : V. Mik

Dato : 31-01-03 07:04

Vil du oplyst vor og til hvilken pris ?

Fra : Tomasz

Dato : 31-01-03 16:21

"V. Mik" <stonefox63@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vil du oplyst vor og til hvilken pris ?

Kamerahuset i KBH ved Nørebrostation til knap 10200 kr plus alt det løse ved
siden af.
Hilsner
Tomasz

Fra : Alex W

Dato : 31-01-03 09:09

"Papusniak"
Hej Jeg har lige købt den i DK med DK manual ...

Der er åbentbart forskel på pakningerne, for mit er også købt i DK
Jeg kan ikke finde en dansk manual på nettet

/Alex

Fra : V. Mik

Dato : 31-01-03 12:35

Hej Axel

vil du oplyse hvor og til hvilken pris..

Fra : Alex W

Dato : 31-01-03 22:56

Direkte fra grosisten ))

/Alex

Fra : Jan Poulsen

Dato : 01-02-03 20:37

Hvilken flash kan anbefales til Coolpix 5700 ?