Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kinox DS 131 fra Japan Photo
Fra : Dan

Dato : 29-01-03 20:47

Hej

Jeg overvejer at købe et Kinox DS 131 digital kamera som Japan Photo
annoncere med. Er der nogen som kan anbefale det?? Eller som ikke anbefaler
det??
Mvh HMB

http://www.japanphoto.dk/default.asp?file=/asp/Product1.asp?VareID=706&Node=
5

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-01-03 21:53

Dan" <microswein@hotmail/"fjern dette æøå wrote:
> [...]
Japan Photo
> annoncere med. Er der nogen som kan anbefale det?? Eller

Hej

Jeg kender ikke kameraet - men kan anbefale dig at checke
priserne andre steder inde du handler hos Japan Foto. - (
kan også bruges til at presse prisen ned med)

f. eks. http://www.edbpriser.dk/ i DK

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp ( Tyskland, hvor
prisen ofte er ml. 25-40 % lavere

eller hele EU http://geizhals.cc/ ( vælge hele EU )

( der er flere på min hjemmeside under Pris-sammenligning )

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm