et par sprg ang 6610/7210
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-01-03 20:33

Halløjsa.

Jeg har lige et, måske tumpet, spørgsmål! Er der en logisk forklaring på
hvorfor en Nokia 6610/7210 godt kan modtage MMS med lyd og billede, men kun
afsende med billede og IKKE lyd? Jeg kan se at f.eks en 3510i godt kan
afsende lyde også.

En anden ting: Jeg har downloadet Nokia PC suite 5.0 fra Nokias hjemmeside.
Kan man med det både up- og downloade billeder, lyde osv til telefonen,
eller er det kun den ene vej? Det synes jeg nemlig nogen har snakket om...?
Jeg kan ikke afprøve det, da man ikke kan installere programmet uden kabel
(tilsat en mobil ).

På forhånd tak

Hygge...
Daniel

Fra : Christian Poulsen

Dato : 29-01-03 21:26

> Jeg har lige et, måske tumpet, spørgsmål! Er der en logisk forklaring på
> hvorfor en Nokia 6610/7210 godt kan modtage MMS med lyd og billede, men
> kun afsende med billede og IKKE lyd? Jeg kan se at f.eks en 3510i godt

Der er måske en logisk forklaring fra Nokias side. Men jeg kan ikke se den.

> En anden ting: Jeg har downloadet Nokia PC suite 5.0 fra Nokias
> hjemmeside. Kan man med det både up- og downloade billeder, lyde osv

Nej. Du kan kun uploade. Igen, en mystisk løsning. Dog findes der andre
programmer som der kan downloade dem. Men igen. Man fatter ikke Nokia laver
sådanne halvfærdige løsninger.

> Jeg kan ikke afprøve det, da man ikke kan installere programmet uden
> kabel (tilsat en mobil ).

Det er pisse irriterende.