MS Windows
briani 27239
GetDataBack
Fra : Dapped

Dato : 29-01-03 20:00

Hej alle i NG.
Jeg er ved et uheld kommet til at slette en mappe fyldt med vigtige filer...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde dem igen??
Findes der et program der kan sådan noget - og hvilket?

På forhånd tak for hjælpen......
-Dapped.

Fra : René Prebendorf

Dato : 29-01-03 20:19

"Dapped" <rasmus.trusell@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde dem igen??
> Findes der et program der kan sådan noget - og hvilket?

Du kan prøve med dette program:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-01-03 00:03

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse

> "Dapped" <rasmus.trusell@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> filer...

> Du kan prøve med dette program:
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm

Enig, men han bør ikke installere programmet på den computer, hvor han har
fået slettet filer, idet han risikere at installere det lige præcis i de
sektorer, hvor de slettede filer ligger, og så kan de ikke hives ud igen.
Derfor skal du finde en god kammerat og få det installeret hos ham. Tag din
harddisk ud og sæt den i hans pc og scan den så fra hans system.

Kurt

Fra : Emil Jensen

Dato : 30-01-03 00:45

Går ud fra du har tjekket i papirkurven?

Fra : Peter Dahl

Dato : 30-01-03 21:34

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

> "René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse

Du giver faktisk svaret selv.... efter at havde mistet et helt 40 GB drev
har jeg kigget rundt efter et godt program, og jeg fandt til sidst ud af at
programmet GetDataBack er det bedste til recovery - imho

Peter