Hvad er titlen på "Jeg vil lade lysende br~
Fra : Thomas Demant

Dato : 29-01-03 19:30

Jeg leder efter titel og kunstner til en dansk sang. Jeg er ikke helt 100%
sikker på at det er lige sådan der bliver sunget, men det er tæt på: "Jeg
vil lade lysende brænde, jeg lader min dør stå på klem"

--
Thomas

Fra : Heidi

Dato : 29-01-03 19:48

Thomas Demant wrote:
> Jeg leder efter titel og kunstner til en dansk sang. Jeg
> er ikke helt 100% sikker på at det er lige sådan der
> bliver sunget, men det er tæt på: "Jeg vil lade lysende
> brænde, jeg lader min dør stå på klem"

Ray Dee Ohh med "Jeg vil la' lyset brænde".

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Thomas Demant

Dato : 29-01-03 19:52

> Ray Dee Ohh med "Jeg vil la' lyset brænde".
Mange tak.

--
Thomas

Fra : I8NY

Dato : 29-01-03 19:51

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
"Jeg
> vil lade lysende brænde, jeg lader min dør stå på klem"

Ray-dee-ohh.

"Jeg vil la' lydet brænde."

Gammelt band med bla. Poul Halberg og
Maria Brahmsen.
Har den på en lp,jeg gerne vil af med,
så hvis du vil må du gerne få den.

Fra : Thomas Demant

Dato : 29-01-03 20:05

> Gammelt band med bla. Poul Halberg og
> Maria Brahmsen.
> Har den på en lp,jeg gerne vil af med,
> så hvis du vil må du gerne få den.
Mange tak for oplysningerne om bandet.
Jeg har desvære ingen afspiller til LP'er, så der må jeg sige nej, tak.

--
Thomas