Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon powershot s30/40
Fra : Britta & Ken

Dato : 29-01-03 19:27

Er der en der ligger inde med en dansk brugsanvisning til canon powershot
s30/40, jeg har købt kameraet i udlandet og har kun en engelsk.
Mvh Ken

Fra : Martin S.

Dato : 29-01-03 22:33

"Britta & Ken" <lanbo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der ligger inde med en dansk brugsanvisning til canon powershot
> s30/40, jeg har købt kameraet i udlandet og har kun en engelsk.
> Mvh Ken

Jeg har en tysk(!), men jeg går ikke ud fra at det hjælper dig meget videre
(medmindre du er velbevandret ud i det tyske...

/Martin

Fra : Brian Larsen

Dato : 30-01-03 00:19

Tjek din mail i morgen aften....

Mvh Brian Larsen

Fra : Martin S.

Dato : 30-01-03 00:34

"Brian Larsen" <brian@brianlarsen.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek din mail i morgen aften....

Betyder det, at du har manualen som PDF eller hvad? Fordi så er jeg da også
interesseret i den danske til S30.

MVH Martin

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-01-03 00:37

Martin S. wrote:
> [...]
>
> Betyder det, at du har manualen som PDF eller hvad? Fordi
så er jeg
> da også interesseret i den danske til S30.

Hej

Også mig !!

Mvh

Lars

Fra : Peter Fugl

Dato : 30-01-03 19:21

Hvis den er dansk, vil jeg også være meget interesseret.
Peter.

Fra : Martin S.

Dato : 30-01-03 23:13

"Brian Larsen" <brian@brianlarsen.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek din mail i morgen aften....

Så er det jo spændende om nogen har fået "noget" med posten. Jeg har ikke...
Gad nok vide om det var manualen som Brian havde?

/Martin

Fra : Brian Larsen

Dato : 30-01-03 23:48

Ang. manual til s30 ...

Har den, men desværre ikke lige ved hånden ..

Jeg skal nok lige vende tilbage til gruppen, når den er hjemme..

Mvh. Brian

Fra : Martin S.

Dato : 31-01-03 01:08

> Ang. manual til s30 ...
>
> Har den, men desværre ikke lige ved hånden ..
>
> Jeg skal nok lige vende tilbage til gruppen, når den er hjemme..

Okay tak! Det er vi nogle stykker der vil glæde os til
Er det en pdf-fil du har, eller hvordan?
/Martin

Fra : Lars [8210]

Dato : 31-01-03 07:24

Brian Larsen wrote:
> Ang. manual til s30 ...
>
> Har den, men desværre ikke lige ved hånden ..
>
> Jeg skal nok lige vende tilbage til gruppen, når den er
hjemme..

> Mvh. Brian

Hej Brian

Det lyder godt - du må gerne maile den til mig ligeså - dog
max 10 Mb pr. mail.

På forhånnd tak

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm