Videoklip
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 29-01-03 19:19

Hej alle sammen

Så er jeg tilbage igen efter en dejlig varm ferie

Mine missekatte havde haft det rigtigt godt....(Loui var blevet lidt rund)
Så jeg har haft intet at frygte

Jeg har netop lavet nyt design på min hjemmeside og i samme forbindelse lagt
et videoklip ind. Er der noget der gider prøve det af???

Der er et hyperlink på forsiden og ellers gå ind under:
"Mine katte"

og derefter

"Videoklip"

Tak.

Randi

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 29-01-03 19:23

Jeg har vist fået solstik Her er adressen:

http://www.dk-skindbjerg.dk

Randi

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-01-03 19:36

Hej Randi
Filmen virker fint her
Emma ser ud til at hygge sig i sneen.
Hilsen Vibeke

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b1966h$8c3$1@sunsite.dk...
> Jeg har vist fået solstik Her er adressen:
>

> http://www.dk-skindbjerg.dk
>

> Randi

---

Fra : Ragna

Dato : 29-01-03 20:50

Hej Randi!

Sikke et herligt klip af den første tur i sneen!
Og en typisk ungkats "gøren sig stærk" lige før hun springer ind igen.
Din hjemmeside er flot, og kattene er bare dejlige.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 29-01-03 20:57

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og en typisk ungkats "gøren sig stærk" lige før hun springer ind igen.
> Din hjemmeside er flot, og kattene er bare dejlige.

Tak for de fine ord.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 29-01-03 19:44

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b195us$7hd$1@sunsite.dk...

> Jeg har netop lavet nyt design på min hjemmeside og i samme forbindelse
lagt
> et videoklip ind. Er der noget der gider prøve det af???

Hej Randi

Det virker upåklageligt her! Og det er et herligt klip

MVH Mette

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 29-01-03 20:00

> Hej Randi
>
> Det virker upåklageligt her! Og det er et herligt klip

Tak

Fra : Mulle's mor

Dato : 29-01-03 22:44

<klip>> Jeg har netop lavet nyt design på min hjemmeside og i samme
forbindelse lagt et videoklip ind. Er der noget der gider prøve det af???
</klip>

Fin video, men kan man egentlig få sne-sko til katte? *G*
Dejligt at se sådan en flot, hvid kat :)))

Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 29-01-03 22:56

> Fin video, men kan man egentlig få sne-sko til katte? *G*

Det er hun heldigvis udstyrret med fra naturens side *s*

> Dejligt at se sådan en flot, hvid kat :)))

Tak....(stolt katteslave)

Randi

Fra : Bente Jepsen

Dato : 29-01-03 22:58

Hej Randi.

Fin video, men jeg synes da hun kom lidt hurtigt ind igen, kunne hun ikke
lide at få våde poter

Mange hilsner
Bente

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 30-01-03 10:00

> Fin video, men jeg synes da hun kom lidt hurtigt ind igen, kunne hun ikke
> lide at få våde poter

Jo da hun prøvede senere var hun ikke til at få ind igen... men der havde
jeg ikke kameraet parat.....

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 31-01-03 15:05

Hejsa