Dårligste James Bond film = Die another da~
Fra : zcully

Dato : 29-01-03 18:43

Ja så fik jeg også set den!!!
Jeg er ret glad for at jeg havde fået fribilletter.

Det er den hidtil dårligste Bond film jeg har set. Musikken er ringe (her
snakker jeg ikke kun Madonnas kiksede tema), indledningsteksterne er også
helt underlige (plejer Bond at være med der?) ,effekterne er flere steder
ret kikset lavet (fx. da han surfer afsted med faldskærm på) og mange steder
er det simpelthen så overdrevet at det får xXx til at blegne ved siden af.
Der var alle stunts i det mindste godt lavet!!

Bedre held næste gang Bond hvis ikke du istedet for skulle gå på
pension.....

En skuffet Bond fan.
/Zcully

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 29-01-03 19:15

"zcully" wrote

> [...]
> er det simpelthen så overdrevet at det får xXx til at blegne ved siden af.
> Der var alle stunts i det mindste godt lavet!!

Hvad synes du egentlig om historien?

'Anders

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-01-03 19:53

Anders Faber Nielsen wrote:

> Hvad synes du egentlig om historien?

Var der en historie???? :)

Tenz.

Fra : zcully

Dato : 29-01-03 20:42

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> wrote in message
> "zcully" wrote

> steder
>
> Hvad synes du egentlig om historien?
>
> 'Anders

Historie??

/Zcully

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-01-03 22:21

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse

> Hvad synes du egentlig om historien?

LOL Du siger sguda noget - jeg kan slet ikke huske historien! Det kan jeg
dog godt ved xXx og det er endda læææææænge siden jeg har set den,
sammenlignet med James Bond..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-01-03 13:52

Anders Houmark skrev:

> LOL Du siger sguda noget - jeg kan slet ikke huske historien!

Jeg synes, de fleste anmeldelser af filmen er lige så dårlige, som
de prøver at gøre filmen til. At nævne nogle dårlige ting ved Die
Another Day er ikke svært, men det udgør heller ikke en
bedømmelse.

En helt punktvis fremstilling (med spoilere):

Historien? Vi har et højspændt drama om Nordkorea med direkte
reference til fjendskabet mellem Nord- og Sydkorea. Vi har et
fader-søn-opgør, som samtidig er et opgør mellem den gale
aggressor, som tager alle midler i brug for at gøre fjendskabet
til krig, og den mere mådeholdne, som nok også er tænkt som en
mere realistisk figur. Bond selv oplever en uforskyldt krise, hvor
han mister M's tillid, og Jinx er Bonds ligemand som ikke set før.

Skuespilmæssigt er Pierce Brosnan bedre end før, omend mere
actionpræget end sine berømte forgængere. Halle Berry er den
bedste og mest alsidige Bond-pige i årtier. John Cleese og Judi
Dench er glimrende. Resten er på det jævne; jeg bryder mig
egentlig ikke om hovedskurken.

Humor og stil er god, men ikke perfekt. Mange gode oneliners og
replikskifter og enkelte dårlige. Småscenerne med Q og Moneypenny
er glimrende underholdning. Musikken er generelt
ubemærkelsesværdig. Titelsekvensens forløb er noget nyt, men helt
uden klasse.

Action? En del flotte actionsekvenser. En enkelt helt besynderlig
playstation-agtig surftur. Men generelt: Alt for meget action! Det
er som om, instruktøren har haft mange idéer på tegnebordet og i
et øjebliks vanvid har tænkt, at det kunne da være sjovt at tage
alle idéerne med i den samme film. Resultatet er, at det bliver så
langvarigt, at det bliver kedeligt og trivielt, og at det
overskygger alt andet i oplevelsen af filmen.

Mit indtryk er, at Die Another Day er god underholdning, men med
for mange dårlige beslutninger om actionscener til at være rigtig
velfungerende. Den er ikke den dårligste Bond-film, men den
trækker i en retning, som ikke bør være tendensen for filmserien.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-01-03 16:17

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> writes:

> Jeg synes, de fleste anmeldelser af filmen er lige så dårlige, som
> de prøver at gøre filmen til.

Hey! Geek Culture gav den 5 stjerner, så kom bare an, du!

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'd always conceived that [G'kar] was pronounced
The RockBear. ((^)) GUH-kar. Andreas started pronouncing it SHUH-kar.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-01-03 20:44

Peter B. Juul skrev:

> Hey! Geek Culture gav den 5 stjerner, så kom bare an, du!

Nåja. Så mener jeg måske snarere "de anmeldelser af filmen, som
jeg har læst, og som bedømmer filmen som dårligere, end jeg synes,
den var".

Subjektivitetens triumf.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-01-03 16:31

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b1b79e$93h$1@sunsite.dk...

SNIP

> [...]

> velfungerende. Den er ikke den dårligste Bond-film, men den
> trækker i en retning, som ikke bør være tendensen for filmserien.

Lige mine ord. Og hvis havde droppet en action-scene eller 2 havde der måske
været tid/penge til at lave lidt bedre grafik.

/jim

Fra : Hajaj®

Dato : 30-01-03 14:06

On Wed, 29 Jan 2003 18:42:40 +0100, "zcully"
<zcully@hotmail.com> wrote:

>Ja så fik jeg også set den!!!
>Jeg er ret glad for at jeg havde fået fribilletter.
>
>Det er den hidtil dårligste Bond film jeg har set.

Har du set Moonraker eller Octopussy?
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-01-03 16:02

On Thu, 30 Jan 2003 14:06:03 +0100, Hajaj®
<hajaj@removethis.toughguy.net> wrote:

>Har du set Moonraker eller Octopussy?

Hvad er det I har imod disse dilm? Jeg synes de er glimrende. Måske
med ubdtagelse af slutningen i Octopussy.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Hajaj®

Dato : 31-01-03 21:30

De er klart de dårligste Bond film.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-02-03 15:49

On Fri, 31 Jan 2003 21:30:25 +0100, Hajaj®

Nååå derfor???

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 30-01-03 18:08

"Hajaj®" <hajaj@removethis.toughguy.net> wrote in message

> Har du set Moonraker eller Octopussy?
> --
> Hajaj®
> hajaj@toughguy.remove.net

Dem syntes jeg så er ret iorden.

/Zcully

Fra : news.tele.dk

Dato : 30-01-03 23:23

Jeg må indrømem at ejg synes Die another Day leverede varen..ja, vel var
sekvensen med snowboard og falskærm lidt playstationagtig, men der var en
del andet godt...Man ser Bond fra en anden side,han er ikke bare helten der
klarer alt, men også den torterede, forladte 00 agent..Jinx er en god
kvindelig pendant til ham og bringer Bondfilmen ind i det 21 århundrede;
Historien er så som så, men går I virkelig efter en fantastisk historie i en
James Bond film? Jeg var faktisk bange for at film var en lang serie product
placements, men det var ikke slemt, i hvert fald ikke meget værre end i så
mange andre, både James Bond og ikke James Bond film.
Alt i alt så var jeg bestemt mere begejstret for den end for for eksempel
Moonraker og Octopussy.
Mvh Lisa