Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nikon f.401s bedømmelse!!
Fra : arne ingemann

Dato : 29-01-03 17:45

hej gruppe
har fået et tilbud på nikon f-401.s med 3 objektiver ,taske,nikon speedlight
sb-22,nikon af 50 mm,nikon af 35-70mm.nikon af 70-210 mm.
hvor gammel er den model? hvad er forskellen fra nikon f- 401s til nikon
f-401x!
hvad er en realistisk pris? - er der nogen der har et link,til den model
401s,ang.,ris og ros
på forhånd tak.
med venlig hilsen arne.

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-01-03 19:49

arne ingemann wrote:
> [...]
f- 401s til
> nikon f-401x!
> hvad er en realistisk pris? - er der nogen der har et

Hej Arne

Slå op på foMAG listen - og sammenlign der

http://www.fotomagazin.de/Frames_Fomag02.htm

Det er det eneste sted med pris-opslag der er.
Prisen du får er brugtprisen i euro med to aars garanti. (og
tysk moms 17 %)
Stedet kan bruges som et vurderingsgrundlag på prislejet.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : news.stofanet.dk

Dato : 30-01-03 05:27

Om F401 kan man sige at det er et lille kompakt spejlrefleks kamera som kan
tåle at blive brugt.

Det er enkelt og lige til at betjene.

Motoren i en F401 er kendt for at være meget stabile og de F401 modeller som
jeg har været i nærheden af til dato har aldrig svigtet.

Jeg startede oprindeligt med en F401, men fik så smag for F4s modellen og
sådan en har jeg den dag i dag og sammen med mit digitale udstyr så bliver
den brugt i det daglige.

Så køb du trygt en F401, det vil du ikke fortryde.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk