NeverWinter Nights
Fra : Michael

Dato : 29-01-03 17:42

Hej!

Er der ikke nogen her der kan hjælpe mig? Jeg er ved at blive skør i bolden
af at rende rundt i Chapter Two. Kan simpelthen ikke komme videre. Jeg kan
ikke finde flere at slå ihjel. Og har gennemført en del af de små quests der
er. Jeg kan ikke dræbe den store frygtede "werewolf". Den er ikke hjemme. Og
jeg kan ikke komme ind i Luskan+ jeg heller ikke kan komme ned i den mine
der er hvor man skal bruge en nøgle. Kan ikke finde nøglen.. Er der PLEASE
ikke nogen der kan hjælpe mig?? Er ved at blive skør.....

Ha det godt!
Mvh
Michael

Fra : Devast8or

Dato : 29-01-03 19:33

Varulven som du ikke kan finde er i virkeligheden ham på kroen der sælger
"anti-varulve ting". Hvis jeg husker rigtigt skal du først finde drengene,
så Sir Karathis i hulen, og så den sidste fyr i huset i Port Llast.

For at komme ind i Luskan skal du finde de beviser Arin Gend og Lady Aribeth
beder dig om. Så snakker du med Gend og han sørger for at du kan komme ind i
Luskan (men ikke ud når først du er inde).

Nøglen til minen skla du have a ham der har bedt dig finde de tre undslupne
forbrydere (er det ikke Kendrack eller noget i den stil han hedder?). Når du
har fundet de første fire snakker du med ham, så fortæller han at den femte
har kidnappet hans datter og han holder hende fanget i minen. Så giver han
dig nøglen og så løber du til minen og nakker ham.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael

Dato : 30-01-03 19:01

Okay, takker.

Men....hvor finder jeg ham Kendrack?? Hans navn siger mig ikke lige
noget....
Og kan jeg i princippet ikke bare nakke ham der sælger mig ulve-våben, når
han står i kroen? :)

Ellers mange tak for hjælpen. Er hunde træt af kap.2!

Mvh
Michael

Fra : Devast8or

Dato : 30-01-03 19:18

Kendrack finder du i samme bygning som Aribeth og Gend (den hedder vist
endda Kandrack's Barracks).

Du kan ikke bare nakke varulve-fætteren, du skal vente til han selv går hjem
og så nakke ham der. Jeg kan bare ikke lige huske hvordan du får ham til
det.

Devast8or