Frame + table
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 29-01-03 16:41

Jeg har et lille problem.. min hovedside er opbygget i frames, men den har
en tabel på
"fremvisnings vinduet"(frame1) og jeg vil gerne have at når jeg klikker på
et link i min menu(frame2), skal den kun ønskede side kun vises i tabellen
på frame 1 og ikke på hele Frame 1.
Men hvordan ?
siden er http://www.rasmusfjord.dk/new%20www.rasmusfjord.dk/index.html

----------------------
Hilsen Rasmus Fjord
Icq# 17302824

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 29-01-03 17:12

Rasmus Fjord wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> et link i min menu(frame2), skal den kun ønskede side kun vises i tabellen

Hvis tabellen bare er der for kantens skyld, kan du jo lade linket linke til
hele framen, og bare have en tabel på vær side. For dette ikke skal blive for
besværligt kan du jo bruge asp til automatisk at skrive tabellen (Læse den
fra en text fil)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 29-01-03 18:13

> [...]
for
> besværligt kan du jo bruge asp til automatisk at skrive tabellen (Læse den

men kan jeg godt lave en scrollbar i en tabel ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 18:44

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev :

>men kan jeg godt lave en scrollbar i en tabel ?

Sid en div ind i cellen og sæt width og height på

indhold

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 17:12

> [...]

>et link i min menu(frame2), skal den kun ønskede side kun vises i tabellen

Kan du ikke umiddelbart, har du adgang til noget serverside som
asp eller php kan det lade sig gøre, spørg i en af
serversidegrupperne.

Ellers skal du lave en iframe i tabellen.