Orgasme
Fra : Nanna Niemeyer Mølle~

Dato : 29-01-03 13:14

Hej NG

Jeg ved godt at der er en tråd længere nede med samme navn men mit indlæg
drejer sig også om orgasme.Jeg ville nemlig høre om kvinder også kan
ejakulere?

Jeg havde sex med min kæreste sidst og fik en kanon orgasme..... Men der kom
sådan noget væske også. Det hverken lugtede eller smagte som urin!

Er det nogen der kender til eller kan forklare dette?

Mvh
Nanna

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-01-03 14:36

Nanna Niemeyer Møller <nnm@mail.dk> skrev:

Hej Nanna

> [...]
> urin!
>
> Er det nogen der kender til eller kan forklare dette?

Jep, når man får orgasme gennem stimulering af g-punktet, er der nogen
kvinder, der ejakulerer.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 29-01-03 14:32

Hej Nanna

Nanna Niemeyer Møller <nnm@mail.dk> wrote:

> Hej NG
>
> Jeg ved godt at der er en tråd længere nede med samme navn men mit indlæg
> drejer sig også om orgasme.Jeg ville nemlig høre om kvinder også kan
> ejakulere?

Det skulle de da kunne. Jeg har ikke været så heldig at se det; men prøv
at læse i denne gamle bog, hvor emnet behandles:

G-punktet og andre nyere opdagelser vedrørende seksualitet [af] Alice
Kahn Ladas, Beverly Whipple, John D. Perry,
Oversat af Preben Hertoft, Kbh, Linghardt & Ringhof, 1983
- ISBN 87-7560-564-3 hf. - ISBN 87-7560-564-3 hf.

Du kan i hvertfald finde den på Statsbiblioteket i Århus, så den kan
også fåes gennem kommunebibliotekerne.

> Jeg havde sex med min kæreste sidst og fik en kanon orgasme..... Men der kom
> sådan noget væske også. Det hverken lugtede eller smagte som urin!

Det er det heler ikke, men hvad det er, tjah, jeg forstod vist ikke helt
forklaringen; men farligt er det ikke. Højst dejligt

> Er det nogen der kender til eller kan forklare dette?

God fornøjelse og til lykke med det.

/Sebastian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-01-03 16:03

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> - ISBN 87-7560-564-3 hf. - ISBN 87-7560-564-3 hf.
>
> Du kan i hvertfald finde den på Statsbiblioteket i Århus, så den kan

Eller prøv at finde Seymour Butt's "The Ultimate Guide to Female
Ejaculation" på nettet

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-01-03 06:24

"Nanna Niemeyer Møller" <nnm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg ved godt at der er en tråd længere nede med samme navn men mit indlæg
> drejer sig også om orgasme.Jeg ville nemlig høre om kvinder også kan
> ejakulere?

ja en tommelfinger regl skulle være efter fødsel så skulle man være bedst
egenet til det - men Øhh kvinden min kan da
og jeg har også hørt om andre....... men det er jo det med hvad er hvad
ejakulation skulle være tynder ind selve skede sekretet
men når det bliver smasket sammen så ....?

> Jeg havde sex med min kæreste sidst og fik en kanon orgasme..... Men der
kom
> sådan noget væske også. Det hverken lugtede eller smagte som urin!

jamen det har nok været det .... det er bare Hmm Øhh tynder ..

> Er det nogen der kender til eller kan forklare dette?

Puhh .... nahh du er bare heldig og høre til en af dem der kan - og hvis det
køre så er resten sikkert også ål i rejer :)

Mv
Bo MM>

Fra : Mirian

Dato : 31-01-03 11:10

> [...]
>
> Jeg ved godt at der er en tråd længere nede med samme navn men mit indlæg
> drejer sig også om orgasme.Jeg ville nemlig høre om kvinder også kan

Det kan de helt bestemt!

> [...]
> sådan noget væske også. Det hverken lugtede eller smagte som urin!
>
> Er det nogen der kender til eller kan forklare dette?

Jeps jeg har prøvet det flere gange. det var underligt første gang også
fordi kæresten ikke var helt sikker på hvad det var, han havde slikket mig
til en orgasme og i det samme stod der en lille stråle lige op i hovedet på
ham, men han var rolig og fattet og tog det med et smil. men jeg har prøvet
det flere gange, meget dejligt!!

MVH din svigerinde!!!

Fra : Jersey

Dato : 08-02-03 14:33

Ikke om jeg helt forstår det her system *Ss*
Men emnet.. kvindelig ejakulation .. har optaget
mig en del.. Desvære er emnet omkring det
temmelig begrænset..
En god bog.. er "Eva's hemmeligheder" tror
jeg den hed..fra biblioteket, deri behandles
emnet meget grundigt,.. ihvertfald som det
er muligt.. Det er en område der er meget
lidt forsket i, som også bogen klart viser.
Der er tale om en væske af en art, hvorfra
den kommer er stadig ikke afklaret, som jeg
læser det, der er måske flere kilder der giver
lidt til det. Mængden der kommer ved orgasme
er også forskellig. Men jeg håber på det er
noget der kan opøves.. Jeg syntes det er
enormt frækt og dejligt, når det sker *s*
Desuden er jeg ved at søge omkring emnet
da jeg vil lave en side om det på på min
hjemmeside.. jersey.homepage.dk Den side
er ikke oppe endnu... Mangler stadig nogle
data.. så skriv videre *Ss*

Jersey

http://www.kandu.dk/

Fra : ¤

Dato : 08-02-03 19:13

Jeg har en gang haft en elskerinde som kunne ejakulere. Det kunne ske
når jeg slikkede hende og samtidig stimulerede i skeden med et par
fingre. For mig at se kom det som en stråle fra urinrøret. Det var
bare ikke urin. Når det skete var det samtidig en meget kraftig
orgasme. Meget ophidsende for mig også.
Jeg er nu ikke sikker på at alle kvinder kan. Ihvertfald skal de nok
selv være opmærksom på at det kan lade sig gøre. Og de skal ikke være
bange for at manden tror de tisser.
Mvh
Torben