Nyeste s/w-version til T720?
Fra : Tobias Toft

Dato : 29-01-03 12:18

Hvilken software-version er den nyeste til Motorola T720?

Jeg har ver. T720_6_05.08.00R, som er ret "buggy" efter min mening. Men
der er jo ingen grund til at smide den til Teleservice, hvis det er den
nyeste...

Tobias Toft

Fra : René Andreasen

Dato : 29-01-03 14:29

Der skulle ik komme en opdatering før til april/maj!

Fra : Tobias Toft

Dato : 29-01-03 15:55

René Andreasen skrev:

> Der skulle ik komme en opdatering før til april/maj!

Øv... Er der nogen der ved om det bli'r muligt at opdatere den til T720i når
den kommer? Svjv skulle det nemlig være samme hardware i T720 og T720i.

--
Toft

Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-01-03 18:40

Tobias Toft skrev Onsdag den 29. januar 2003 12:17 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg har ver. T720_6_05.08.00R, som er ret "buggy" efter min mening.
> Men der er jo ingen grund til at smide den til Teleservice, hvis det
> er den nyeste...

Da jeg har overvejlser om at købe sådan en, så vil jeg godt høre hvad
den har af bug?

BTW det er ikke den MS har lavet soft til er det?

Ivar Madsen

Fra : Tobias Toft

Dato : 29-01-03 20:48

Ivar Madsen skrev:

> Da jeg har overvejlser om at købe sådan en, så vil jeg godt høre hvad
> den har af bug?

Der er et par stykker, bla. ved brug af sms:

- Ordbogen kan ikke gemme ukendte ord - selvom det står i brugsanvisningen
at den kan

- Man kan ikke slå sms-rapporter til

- Den laver nogle gange noget underligt noget når man gemmer en sms-
kladde, så kan den finde på at kopiere teksten, dvs. hvis du skriver
"Dette er en test" og gemmer som kladde, kan den finde på at gemme den som
"Dette er en testDette er en test".

- Den bruger sim-kortets hukommelse til sms-indbakke, og sin interne
hukommelse til udbakken. Det burde have været omvendt, da der kan være
langt flere beskeder i udbakken end indbakken.

- Indimellem genstarter den når man ringer op eller "wapper"

- Nogle gange tænder lyset i den, selvom den ikke bliver brugt eller man
modtager besked

> BTW det er ikke den MS har lavet soft til er det?

Det ved jeg ikke...

--
Toft

Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-03-03 00:44

On Wed, 29 Jan 2003 19:47:56 +0000 (UTC), Tobias Toft
<usenet@rocknet.dk> wrote:

>- Den bruger sim-kortets hukommelse til sms-indbakke, og sin interne
>hukommelse til udbakken. Det burde have været omvendt, da der kan være
>langt flere beskeder i udbakken end indbakken.

Fandt du ud af at ændre dette?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Tobias Toft

Dato : 27-03-03 13:01

Karsten Jensen skrev:

> Fandt du ud af at ændre dette?

Nej desværre... jeg er ikke sikker på om det overhovedet kan ændres.

--
Toft