Netmonitor.
Fra : QxZ

Dato : 29-01-03 11:56

Hvad for et program skal man bruge for at lægge netmonitor i en Nokia 6310,
8310 og 6510.

Fra : BG

Dato : 29-01-03 20:10

"QxZ" <qxz@c.dk> wrote:
>Hvad for et program skal man bruge for at lægge netmonitor i en Nokia 6310,
>8310 og 6510.

Der er ikke noet program til det. Det kan et Nokia Service Center. Det
er MEGET dyrt!!!

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== Phone pages
http://OsbyMikro.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Christian Poulsen

Dato : 29-01-03 20:11

> Der er ikke noet program til det. Det kan et Nokia Service Center. Det
> er MEGET dyrt!!!

Men Nokia Logomanager kan dog også gøre det.

http://www.logomanager.co.uk/cat/cat.php?cat=software

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-01-03 20:19

Christian Poulsen skrev:

>Men Nokia Logomanager kan dog også gøre det.

Held og lykke med det...

(Det virker kun på gamle Nokia-telefoner - DCT3)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Those who understand binary, and those who don't.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 29-01-03 20:28

Christian Poulsen wrote:

> Men Nokia Logomanager kan dog også gøre det.
>
> http://www.logomanager.co.uk/cat/cat.php?cat=software

I de ovennænte modeller?

IIRC er netmonitoren i disse modeller kun med i specielle telefoner til
netoperatører.

--
Rainer Schöbe
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"

Fra : Feel2good

Dato : 05-02-03 08:56

"QxZ" skrev d. 29-01-03 11:56 dette indlæg :
> Hvad for et program skal man bruge for at lægge netmonitor i en Nokia
6310,
> 8310 og 6510.

Jeg kan oplyse at jeg har prøvet at få netmonitor aktiveret på min 6310i
i en længere periode.
Har prøvet diverse programmer (logomanager mm). Eneste løsning jeg har
fundet er hos Nokia
problemmet er bare at de vil have 7000kr. for det !!!

http://www.kandu.dk/