Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Erfaringer med BenQ 17" TFT FP767?
Fra : HL

Dato : 29-01-03 10:59

http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=182

findes til 3695kr.

Ovenstående skærm har en response time på 16ms! Det må da være idealt til
FPS?

Eneste minus jeg umiddelbart kan se er, at der mangler DVI input, men er det
noget man kan leve foruden?

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 29-01-03 18:27

HL wrote:
> http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=182
>
> findes til 3695kr.
>
> Ovenstående skærm har en response time på 16ms! Det må da være idealt
> til FPS?

Det har du ret i - især sammen med en god lysstyrke og kontrast. Hvor har du
fundet skærmen til den pris?

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : hl

Dato : 29-01-03 18:35

"Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk> wrote in message news:b192v4$2dh0$> >
http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=182

> Det har du ret i - især sammen med en god lysstyrke og kontrast. Hvor har
du
> fundet skærmen til den pris?

her
http://www.m-e.dk/

Har bestilt en i dag, bliver spændende at se om den lever op til
forventningerne.

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-01-03 07:18

Hej

Har lige fundet en Norsk test, og den imponerer. Eneste minus er
betragtningsvinkel på 140 grader.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=84512

God til prisen...:)

Mvh