"Rigtig tyskermusik"
Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-03-01 15:27

Jeg skal inden så længe holde "tyskerfest" mit bockwürste, sauerkraut, bier
vom fass und vieles tanzen und ...øh, et eller andet

Konceptet går på, at menuen bliver noget med pølser, eisbein, salzkartofflen
og sauerkraut - serveret med øl i stride strømme. Under middagen er det
tanken at der skal køre noget "rigtig tysk musik" i baggrunden så nu
efterlyser jeg nogle titler eller navne på kunstnere, lige fra Nena over
"tankstationsmusik" til folkemusik.

Mit viele grüsse

----
Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-03-01 19:45

> [...]
> tanken at der skal køre noget "rigtig tysk musik" i baggrunden så nu
> efterlyser jeg nogle titler eller navne på kunstnere, lige fra Nena over

andreas dorau - das weisst nur du er en klassiker
og seføli Falco med Der Kommisar
kommer jeg på flere skal jeg nok skrive igen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-03-01 20:44

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> writes:

> [...]
> tanken at der skal køre noget "rigtig tysk musik" i baggrunden så nu
> efterlyser jeg nogle titler eller navne på kunstnere, lige fra Nena over

Hvad med Klaus Wunderlich, mere kitschet kan det ikke blive:
http://www.klauswunderlich.de/

Fra : Karl Schmitt

Dato : 11-03-01 23:50

Nimm einfach folgende CD: SONIA Germany CD 77123
da music
Deutsche Austrophon GmbH
Diepholz, Germany

Fra : Ken Larsen

Dato : 12-03-01 18:36

Mads Pedersen skrev i meddelelsen <98g8fj$1bc0$2@news.cybercity.dk>...
> [...]
>tanken at der skal køre noget "rigtig tysk musik" i baggrunden så nu
>efterlyser jeg nogle titler eller navne på kunstnere, lige fra Nena over

Du kan naturligvis ikke holde festen, uden at spille verdens smukkeste
kunstner Heino.

MVH
Ken Larsen

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 12-03-01 23:18

I indlægget <98g8fj$1bc0$2@news.cybercity.dk>
dateret 11 Mar, forfattede Mads Pedersen:

> [...]
> tanken at der skal køre noget "rigtig tysk musik" i baggrunden så nu
> efterlyser jeg nogle titler eller navne på kunstnere, lige fra Nena over

Bert Kaempfert og James Last bør tages i betragtning.

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Rick Madsen

Dato : 13-03-01 00:14

Alex Bach Andersen kommenterede:

> Bert Kaempfert og James Last bør tages i betragtning.

Åh,ja...der går man ikke galt i byen!

Det ultimative 'tyskernummer' er dog "Deutchmeister Regiments-Marsch" og
helst med Blasorchester Hanns Steinkopf.

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Peter

Dato : 31-03-01 18:07

> [...]
>
> Mit viele grüsse
>
> ----
> Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Tyskermusik! Det er da Techno, helt klart. Tyskerne har også verdens største festival
Lovaparade med 2.000.000 deltagere. se:
www.loveparade.net
og
www.techno.de