Farlig hund?
Fra : Ladycatwoman

Dato : 29-01-03 07:38

For en god måned siden havde jeg et indlæg her i gruppen, og en del
reagerede på min hunds navn Cujo. På det tidspunkt forsøgte jeg med blandet
held at forklare, at hverken jeg eller hunden er syg.
Nu har jeg endelig fået mulighed for at tage et par billeder, og ved at
følge nedenstående link kan I se, at han hverken har fråde eller blod
omkring munden .

news:dk.binaer Se under En farlig hund?

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-01-03 09:16

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Nååååå, han er både sød og flot, men jeg har nu aldrig troet han var farlig

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Winther

Dato : 29-01-03 11:22

> [...]
> Nu har jeg endelig fået mulighed for at tage et par billeder, og ved at
> følge nedenstående link kan I se, at han hverken har fråde eller blod

Måske for hundekurve og okseben?
I øvrigt er Cujo et flot navn. Jo, jeg har set filmen, men kan godt skille
tingende ad.

Vh. Winther

Fra : Ladycatwoman

Dato : 29-01-03 11:36

"Winther" <falk-petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Måske for hundekurve og okseben?
> I øvrigt er Cujo et flot navn. Jo, jeg har set filmen, men kan godt skille

Jeg er glad for, at du kunne se, at det var okseben Efter jeg havde
sendt billederne kom jeg til at tænke på, at det måske lignede en
MENNESKEARM.
Og ja, hundekurven har fået en ublid behandling hen ad vejen, men det er dog
stoppet. Han får dog ikke en ny så hellere et ekstra ben en gang imellem.

Cujos mor.

Fra : Nitsen

Dato : 29-01-03 11:40

> [...]

> Jeg er glad for, at du kunne se, at det var okseben Efter jeg havde
> sendt billederne kom jeg til at tænke på, at det måske lignede en

Du kunne jo have lånt en arm fra en mannequindukke *fnis* - sårn bare lige
for at gøre ham liiidt farlig - jeg synz nemlig mest han ligner en med
nusseunderskud og mavelopper (en der skal kæles med så meget som muligt
*ss*)

> Og ja, hundekurven har fået en ublid behandling hen ad vejen, men det er
dog
> stoppet. Han får dog ikke en ny så hellere et ekstra ben en gang imellem.

Næææ - Nicki siger herfra at hundekurve er unødvendige - hun kan se at Cujo
også har klaret den med mors seng i stedet *sss*

Mvh

Anita og Nicki der synz Cujo er en lækker sag

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-01-03 12:31

Hvor ser' han da nuttet ud! Tjah, det er da ærgeligt der er nogen der
bedømmer en hund ud fra navn, men det er vel det samme som at nogen skærer
alle Brian'er over én kam?! *Ruller øjne*

....Det i hundekurven er sødt... Specielt med den lårbensknogle der ligger
ved siden af! Hihi... Lidt dræber-hund er der over ham, hva'!

Rinnie

Fra : Mallo

Dato : 29-01-03 18:05

> [...]
> Nu har jeg endelig fået mulighed for at tage et par billeder, og ved at
> følge nedenstående link kan I se, at han hverken har fråde eller blod

Hej Ladycatwoman (det er ikke hverdag man skriver sådan et navn.. lol..)

Må jeg spørge hvilken race din hund er? - yderst lækker at se på iøvrigt!
Mallo

Fra : itgrafen

Dato : 29-01-03 20:52

"Mallo" <a@b.cd> skrev i en meddelelse

> blandet

Hej Ladycatwoman

den er da bare dejlig, bringer en masse gode minder tilbage om min dejlige
chæfer.
- jeg kunne ikke dy mig, jeg postede lige et billede af et snemonster *GG*
jeg tror at han pt er lige så farlig som Cujo

kh
dorthe - photokat

Fra : Ladycatwoman

Dato : 30-01-03 10:00

> [...]
>
> Må jeg spørge hvilken race din hund er? - yderst lækker at se på iøvrigt!

Hej Mallo.

Sjovt du spørger, for det spørgsmål har jeg efterhånden fået mange gange.
Han er ikke ægte, men han er købt som en grå schæfer. Jeg så dog ikke
forældrene, da moderen var død, og faderen var??? Halvdelen af hans søskende
var grå, halvdelen almindeligt sort/brune.
Jeg har set andre grå schæfere, som næsten var helt sorte, men jeg har også
set nogle ægte, som lignede Cujo.
Jeg tror, det er hans lyse hovede, der snyder. Jeg mødte på et tidspunkt en
dame på en gåtur, der gik helt i flint over ham. "Han ligner jo en dingo",
sagde hun flere gange. Ja, det har jeg ikke så meget forstand på, men det
kan da godt være .

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Ella

Dato : 30-01-03 00:18

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> wrote in message news:<3e377715$0$10968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> news:dk.binaer Se under En farlig hund?

Var det måske muligt for os netidioter at få skrevet hele webadressen???
Har nu ledt efter det billede i en halv time ;-o

Fra : Ladycatwoman

Dato : 30-01-03 10:09

"Ella" <kanto@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> "Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> wrote in message

> Var det måske muligt for os netidioter at få skrevet hele webadressen???
> Har nu ledt efter det billede i en halv time ;-o

Jeg forstår ikke, at du ikke kan finde det, men da jeg heller ikke er for
skrap til det her, kan jeg ikke hjælpe dig med en anden link. Klik på
ovenstående link, tilføj den som newsgroup hvis du ikke allerede har gjort
det, og så skulle gruppen dukke op. Så bladrer du bare ned til den, der
hedder En farlig hund?
Håber det hjælper.

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Leyna

Dato : 30-01-03 19:42

On Thu, 30 Jan 2003 10:09:07 +0100, "Ladycatwoman"
> [...]

>det, og så skulle gruppen dukke op. Så bladrer du bare ned til den, der

Endelig fik jeg set den "farlige" hund, men det krævede så at jeg
skiftede news server. Test serveren på tele.dk har ikke binaer
grupperne.
Dejlig hund, men hvis han ser sådan ud når man vender ryggen til ham,
så tror jeg altså lige at jeg ville sørge for altid at have
øjenkontakt med ham!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-01-03 12:42

kanto@jubiimail.dk (Ella) mumbled something in

> "Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> wrote in message

> Var det måske muligt for os netidioter at få skrevet hele webadressen???
> Har nu ledt efter det billede i en halv time ;-o

prøv her :
<3e37779a$0$10986$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
<3e3776dc$0$11074$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
<3e3776be$0$11074$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
<3e3776a2$0$11074$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
<3e37747e$0$11013$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Ladycatwoman

Dato : 30-01-03 14:15

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Michael
>
> Who is General Failure and why is he reading my disc?

Det er da mailadresser? Jeg kan ikke bruge dem

Fra : Therese

Dato : 30-01-03 16:04

Hvis du bruger Sunsite, kan du ikke abonnere på binære grupper. Jeg har
prøvet at finde dem inde på google men uden resultat. Hvis der er én der ved
hvor man kan finde dem, vil jeg også gerne vide det.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-01-03 18:09

> Det er da mailadresser? Jeg kan ikke bruge dem

nej det er ikke mail adresse det er message ID
Her er de serveret på et sølvfad. Hvis det stadig ikke fungere er det fordi
jeres udbyder ikke har dk.binaer. Sunsite og Google fører ikke binaere
grupper ligesom de fleste online readere såsom kandu.dk og mailgate.org
heller ikke gør.