MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
temp fil
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 29-01-03 03:09

Hej Gruppe

Har fundet en tempfil ved navn Iadhide3.dll. Kan ikke slette den og
lavasoft siger ikke noget til den. Er dog ikke tryg ved den. Er der nogen
der ved hvad det er, eller på anden måde har erfaring med den.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 03:18

Mogens Holm-Andersen skrev:

> Har fundet en tempfil ved navn Iadhide3.dll. Kan ikke slette den og
> lavasoft siger ikke noget til den. Er dog ikke tryg ved den.

Har du nogle drivere fra Logitech installeret?

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 29-01-03 03:29

> Har du nogle drivere fra Logitech installeret?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Mogens svarer

Ja jeg har en mus fra Logitech (Trådløs)

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 03:39

Mogens Holm-Andersen skrev:

> Ja jeg har en mus fra Logitech (Trådløs)

Så er det sikkert Logitech Desktop Messenger. Ligger den ikke nede
i Start > Programmer > Start?

Så vidt jeg husker så kan du afinstallere den fra Kontrolpanel >
Tilføj/fjern hvis du vil af med den.

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 29-01-03 03:53

> [...]
> i Start > Programmer > Start?
>
> Så vidt jeg husker så kan du afinstallere den fra Kontrolpanel >

Mogens igen

Tak for rådet, det er nok den, går ud fra at den kan undværes.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 04:01

Mogens Holm-Andersen skrev:

> Tak for rådet, det er nok den, går ud fra at den kan undværes.

Jeg har afinstalleret den og driveren til min Logitech-mus virker
stadig. Tjenesten bag Logitech Desktop Messenger hedder BackWeb.
Du kan læse mere om den her: <http://www.cexx.org/dlgli.htm>.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 03:25

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev :

>Har fundet en tempfil ved navn Iadhide3.dll. Kan ikke slette den og
>lavasoft siger ikke noget til den. Er dog ikke tryg ved den. Er der nogen
>der ved hvad det er, eller på anden måde har erfaring med den.

Den kommer med noget Logitech Desktop Messenger, skulle være
harmløs.

Der er masser af hits på google.com om Iadhide3.dll.

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 04:06

Madsen skrev:

> Jeg valgte i hvert tilfælde af afinstallere Logitech Desktop
> Messenger, da det også kræver ressourcer at have DLGLI.EXE stående
> og køre i baggrunden.

Hov, her husker jeg vist forkert. DLGLI.EXE hører tilsyneladende ikke
til Logitech Desktop Messenger ifølge <http://www.cexx.org/dlgli.htm>,
ser jeg lige.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 03:35

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Den kommer med noget Logitech Desktop Messenger, skulle være
> harmløs.

Den har været mistænkt for at komme med popup-beskeder med reklame-
tilbud og andet ragelse da den jo alligevel står og tjekker på nettet
efter driveropdateringer, så jeg ville vælge at fjerne den. Jeg kan
selv tjekke producentens hjemmeside efter driveropdateringer engang
imellem.

At Ad-aware ikke finder den som spyware er muligvis fordi at Ad-aware
ikke er blevet opdateret i måneder, men jeg ved det ikke. Jeg valgte

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 29-01-03 04:07

> [...]
> i hvert tilfælde af afinstallere Logitech Desktop Messenger, da det
> også kræver ressourcer at have DLGLI.EXE stående og køre i baggrunden.

Mogens konkluderer

Tak for den grundige indsats fra gruppen. Det er vist ud med den.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Bjask

Dato : 29-01-03 21:19

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavasoft siger ikke noget til den. Er dog ikke tryg ved den. Er der nogen
> der ved hvad det er, eller på anden måde har erfaring med den.

Prøv http://www.cexx.org/dlgli.htm

Hej Bjarne