MS Windows
briani 27239
Tilføj/fjern hardware i WinXP.
Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 01:58

Hvorfor har WinXP ikke den mulighed (subject) ?

Jeg mangler følgende dialogboks:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/ikon_for_afbrydelse.png>
- som kommer på det sidste skærmbillede i guiden Tilføj/fjern hardware
i Win200 hvis man har nogle eksterne USB eller IEEE 1394-enheder koblet
til f.eks. Disse kan så stoppes vha. ikonet i systray, men man kan også
vælge at man slet ikke vil have ikonet i systray.

Jeg ved godt at jeg bare kan skjule ikonet i WinXP, men hvad nu hvis
jeg slet ikke vil se det ikon og heller ikke når jeg folder systray ud?

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 02:36

Madsen skrev:

> Jeg mangler følgende dialogboks:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/ikon_for_afbrydelse.png>

Eller faktisk så er det jo denne her jeg mangler i WinXP:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/vis_ikon_for_afbrydelse.gif>

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 29-01-03 12:31

> Eller faktisk så er det jo denne her jeg mangler i WinXP:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/vis_ikon_for_afbrydelse.gif>

Jeg har efterhånden læst om en del der savner den mulighed i XP, men jeg
har aldrig set en anden løsning end at skjule ikonet

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 13:17

Leony skrev:

> Jeg har efterhånden læst om en del der savner den mulighed i XP,
> men jeg har aldrig set en anden løsning end at skjule ikonet

Øv, men tak for svar.

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 31-01-03 10:32

> Øv, men tak for svar.

Velbekomme.
Du kan jo altid prøve at sende en mail til Microsoft med en lille klage,
som sagt er du ikke den eneste der savner denne funktion, måske bøjer de
sig til sidst.
Som en nødløsning kan der måske bruges et program der kan ordne
systray'en. Kan dog ikke pt finde nogle der kan slette uønskede iconer.

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 13:30

Leony skrev:

> Du kan jo altid prøve at sende en mail til Microsoft med en lille
> klage, som sagt er du ikke den eneste der savner denne funktion,
> måske bøjer de sig til sidst.

Det tvivler jeg på, men hvis man bliver ved længe nok så gør de
måske.

> Som en nødløsning kan der måske bruges et program der kan ordne
> systray'en. Kan dog ikke pt finde nogle der kan slette uønskede
> iconer.

Jeg kan til nød godt gå med til at ikonet er der i WinXP, men jeg
regnede med at jeg blot havde overset muligheden et sted i WinXP.
Havde ikke regnet med at den slet ikke var der når den nu er der i
Win2000.

Madsen.