Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Maksimering af explorervinduer
Fra : AG

Dato : 29-01-03 01:00

Hej NG

Er der nogen der ved hvordan man får IE 6 til at starte alle vinduer i
maksimeret tilstand? (I stedet for tilpasset).

Mvh
AG

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 01:26

"AG" <brixone@hotmail.com> skrev :

>Er der nogen der ved hvordan man får IE 6 til at starte alle vinduer i
>maksimeret tilstand?

Kan man ikke.

Fra : AG

Dato : 29-01-03 11:25

> Kan man ikke.

Æv - det var da irriterende. Første gang jeg starter IE, er vinduet
maksimeret, men derefter er alle vinduer i tilpasset størrelse...

nå...

AG

Fra : find_clausen_01@hotm~

Dato : 01-02-03 09:08

> Er der nogen der ved hvordan man får IE 6 til at starte alle vinduer i
> maksimeret tilstand? (I stedet for tilpasset).

Det kan du med AutoSizer, skidesmart lille program !

http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

--
find clausen
www.photopress.dk