MS Windows
briani 27239
Damn, fejl
Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-01-03 00:45

Pis, nu skete det igen, mit D drev er forsvundet, det sker jævnligt, jeg har
2 drev install og havde ingen problemer da jeg kørte win98, men nu efter jeg
har fået win XP, efter genstart er det der som regel igen, men det er da
skide irreterende at det sådan bare forsvinder, nogle der har en ide' til
hvad det kan være ??

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : KH

Dato : 29-01-03 00:51

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skide irreterende at det sådan bare forsvinder, nogle der har en ide' til

Lad mig starte med at nævne, at jeg ikke er professor i PC´ere, men prøv at
chekke dine forbindelser i PC´en.
Sidder stikkene ordentlig fast?
Og check så dine BIOS-indstillinger for at se, at dine drev bliver
identificeret automatisk.
Jeg skulle mene, at det kan være der, du skal starte.

Mvh. Klaus.

Fra : lise hansen

Dato : 29-01-03 18:17

prøv at opgradere din bios, da min maskine samme tendens blev alt hvad der
kunne opgraderes opgraderet. søren